H&M протягом року закриє 160 магазинів у різних країнах

Шведська H&M Group планує збільшити інвестиції у фізичні магазини та провести ремонт більш ніж 250 точок по всьому світу.

Попри те, що ритейлер активно розвиває електронну комерцію і закриває деяку кількість магазинів, компанія заявила про уповільнення темпів закриття роздрібних точок.

Так, цього року H&M хоче відкрити близько 100 нових магазинів і закрити приблизно 160. Це означає, що мережа скоротиться на 60 точок, однак у компанії впевнені, що працюючі магазини приноситимуть позитивний внесок у продажі.

Відремонтувати планується близько 250 магазинів, зокрема ті, що розташовуються у Нью-Йорку, Лондоні, Берліні та Стокгольмі.

У групі наголошують на важливості роботи фізичних роздрібних точок, адже там покупці можуть приміряти бажаний одяг. Також магазини відіграють ключову роль у сталому розвитку ритейлера та використовуються як центри доставки, самовивезення та оформлення повернення товарів.

Нові магазини відкриватимуть переважно у країнах зі зростаючими ринками, а закриття чекатимуть навпаки, усталені ринки.

Також бренд планує вихід у нову країну - Бразилію, перший магазин має з'явитися вже у 2025 році.

Читайте також: Акції H&M зросли майже на 14% після оприлюднення потужного квартального звіту

*Довідка. Станом на четвертий квартал 2023 року H&M мав 3872 магазини на 77 ринках, а також онлайн-представництва на 60 ринках. Інші бренди, що належать компанії мають таки показники: COS - 245 магазинів у 47 країнах; & Other Stories – 72 магазини на 25 ринках; Weekday - магазини у 14 країнах; Monki – 64 магазини на 15 ринках; та Arket – 30 магазинів у 14 країнах.

Trade Master