H&M почав стягувати додаткову плату за повернення речей

Шведський модний ритейлер H&M заявив, що влітку цього року став стягувати плату за повернення товарів у Великій Британії, а тепер почав впроваджувати це ще у низці європейських країн.

Найближчим часом компанія планує запровадити нововведення і на решті ринків. У Британії послуга коштує 1,99 фунта стерлінгів.

Ці кошти вираховуватимуться із суми, що повертається покупцеві, якщо той не підпишеться на безкоштовну програму лояльності бренду.

Ми прагнемо допомогти нашим покупцям з самого початку підібрати правильний розмір і фасон, щоб знизити кількість повернень, - пояснили у прес-службі H&M.

Це не перший випадок введення плати за повернення, раніше до подібного заходу вдалися Zara, New Look, Boohoo, Uniqlo та Next. Ритейлери пішли на цей крок через зростання вартості доставки та обробки повернутих товарів у поєднанні із збільшенням числа користувачів цієї послуги.

H&M запускає продаж секонд-хенду

З 5 жовтня H&M планує запустити продаж вживаного одягу та аксесуарів у одному зі своїх флагманських магазинів у Лондоні.

Рішення ритейлера обумовлене зростанням тиску на компанії для зменшення впливу на довкілля. Євросоюз планує запровадити нові правила регулювання текстильних відходів, тож H&M заявив про змінення способу виробництва та споживання моди.

Читайте також: Попри рекордну кількість магазинів: JYSK фіксує зниження продажів

Точка у Лондоні стане другим магазином H&M, де пропонується одяг із секонд-хенду. Перший працює у Барселоні з початку 2023 року. Також H&M продає секонд-хенд онлайн у Швеції та Німеччині.

Trade Master