H&M планує відкрити онлайн-магазин в Україні у 2022 році
У своєму звіті за 28 січня 2022 року, шведський ритейлер H&M повідомляє про плани відкриття онлайн-магазину в Україні та низці інших країн. Офіційні представники компанії в Україні підтвердили цю інформацію.
«Ми активно працюємо над проектом. Наразі більше деталей дати не можу», – сказала український PR&Marketing manager H&M Ольга Олійник.
Головний конкурент шведського ритейлера, іспанська компанія Inditex, запустила онлайн-магазини бренду Zara ще восени 2019 року, а потім активувала сайти для інших магазинів Inditex, серед яких Pull&Bear, Stradivarius, Oysho та Bershka.
З відкриттям онлайн-магазину, H&M зможе зробити значне зростання продажів, оскільки «мода і стиль» є однією з категорій, що найчастіше запитуються, серед українців у 2021 році. До того ж, українці все частіше почали купувати в інтернеті, особливо під час пандемії, і за останні роки сума витрачених грошей в інтернеті зросла з 425 млн грн до понад 2,7 млрд грн, тобто приріст збільшився у 6 разів.
У звіті H&M повідомляється, що онлайн-магазини почнуть працювати у білорусі, Колумбії, Казахстані та Перу. Шведський ритейлер планує активувати позиції на шести нових ринках: в Еквадорі, Косові, Північній Македонії, увійти через франшизу до Коста-Рики, Гватемали та Камбоджі.
Читайте також: H&M випускатиме «розумний» одяг