H&M оголосив про вихід на ринок Бразилії

Шведський фешн-гігант H&M оголосив про початок експансії на бразильський ринок. Перші офлайн магазини ритейлера та інтернет-майданчик запрацюють у 2025 році.

H&M Group почне розвиток із великих міст на південному сході Бразилії, з часом географія розшириться по всій країні. Місцевим партнером мережі стане Dorben Group.

Перший магазин ритейлера у Латинській Америці відкрився у Мексиці у 2012 році, бренд також представлений у Перу, Уругваї, Чилі, Колумбії, Еквадорі, Гватемалі, Панамі та Коста-Ріці.

H&M бачить великий потенціал на бразильському ринку, оскільки там спостерігається великий інтерес до моди, а населення становить понад 210 мільйонів осіб.

Ми добре розвиваємося в Латинській Америці і бачимо великий потенціал у Бразилії. Це дуже важливий крок, і ми з нетерпінням чекаємо на можливість представити концепцію моди, якості та сталого розвитку H&M за найкращою ціною багатьом покупцям у країні, - каже генеральний директор H&M Group Хелена Хельмерссон.

Новий формат H&M у Бельгії

Раніше ми розповідали, що скандинавський мас-маркет планує розвивати нову концепцію компактних магазинів у Бельгії.

Крім цього, компанія планує відкрити у країні ще більше точок мережі H&M Home. Попри те, що ритейлер зосередився на розвитку онлайн-каналів продажу, група продовжує інвестувати у розвиток роздрібу.

Читайте також: Гастроном Colmado Múrria у Барселоні ввів плату за вхід для тих, хто нічого не купує

У H&M зазначають, що формат компактних магазинів було розроблено спеціально для невеликих міст. Детальніше про новий формат H&M читайте в матеріалі.

Trade Master