H&M наростив чистий прибуток за третій фінквартал у шість разів

Шведський мас-маркет ритейлер H&M збільшив чистий прибуток у шість разів у третьому фінансовому кварталі.

Про це йдеться у звіті компанії. Зазначається, що чистий прибуток за підсумками кварталу, що завершився 31 серпня, становив 3,33 млрд шведських крон (302,9 млн доларів). За аналогічний період минулого фінансового року ритейл-гіганту вдалося заробити 531 млн крон.

Опитані FactSet експерти прогнозували чистий прибуток ритейлера на дещо нижчому рівні у 3,23 млрд крон.

Квартальний виторг шведської компанії зріс на 6%, до 60,9 млрд крон, а у місцевих валютах показник майже не змінився. Без врахування України, Білорусі та рф (де магазини наразі не працюють) виторг підвищився на 8%.

До початку пандемії Covid-19 на вищезазначені країни припадало приблизно 10% операційного прибутку H&M. Після відходу фешн-ритейлера з росії минулого року, компанія відобразила одноразове списання в розмірі 2,1 млрд крон.

Регіональні показники

Показник виторгу у різних частинах Європи минулого кварталу був таким:

  • у Південній Європі зріс на 11%;
  • у Західній Європі зріс на 12%;
  • у Північній Європі зріс на 7%,
  • Східній Європі скоротився на 7%. 

У Північній і Південній Америці продажі зросли на на 9%, в в Азії, Африці та Океанії – на 2%.

Читайте також: Європейський оборот e-commerce у 2022 році сягнув 899 мільярдів євро

У H&M зазначили, що у вересні виторг знизився приблизно на 10% у річному вираженні. Частково це пояснюється виходом з рф, а частково - наслідками незвично теплої погоди в деяких європейських країнах.

Mind.ua