H&M наростив чистий прибуток та продажі у другому кварталі 2024-го

У другому кварталі цього фінансового року чисті продажі H&M Group зросли на 3%, валовий прибуток піднявся на 11% до 33 569 млн шведських крон, а операційний, з урахуванням корекції на одноразові витрати, досяг 7 297 млн шведських крон.

Також ритейлер звітував про покращення грошового потоку від операційної діяльності, який збільшився до 12,6 млн шведських крон. Це створює сприятливі умови для зростання у другому півріччі.

У другому кварталі ми досягли наших найкращих результатів за багато років, ще раз продемонструвавши силу та стійке фінансове становище H&M Group зі значним грошовим потоком, а також покращенням прибутковості та продажів. Зараз ми ще більше підвищуємо наші амбіції, щоб зміцнити бренд, розширити асортимент та покращити досвід покупок. Зосередившись на наших клієнтах, відданих колегах та прискорених темпах інвестицій у другому півріччі, ми бачимо хороші умови для подальшого прибуткового, довгострокового та сталого зростання, — сказав Даніель Ервер, генеральний директор H&M Group.

Втім, у червні 2024 року очікується зниження продажів групи у місцевих валютах порівняно з аналогічним періодом минулого року. Червневий показник слід розглядати з урахуванням надзвичайно сильних порівняльних показників минулого року.

Також на початку цього літа на багатьох великих ринках H&M на продажі негативно вплинула погода, однак вони відновилися зі стабілізацію кліматичного стану, а вдало сформовані запаси також дозволили розпочати розпродаж пізніше порівняно з минулим роком.

Читайте також: Американські ритейлери відзначають надзвичайне зростання продажів одягу маленьких розмірів

У планах компанії, робити акцент на зміцненні бренду, розширенні асортименту і поліпшенні досвіду покупок.

Ритейлер вкотре підкреслив свою відданість сталому розвитку, яке підтверджено найвищими екологічними стандартами, зокрема нагородою від Stand.earth за лідерство в захисті клімату.