H&M Group відкриває флагманський магазин Monki у Стокгольмі
Бренд повсякденного жіночого одягу Monki (входить до H&M Group) готується до відкриття флагманського магазину на своїй батьківщині у Стокгольмі. Ключовими особливостями нового торгового простору стануть зона Experience & Community та простір моди Monki Preloved.
Офіційне відкриття флагманського магазину заплановано на 30 вересня 2022 року. Загальна площа флагмана становитиме 550 кв. м.
У магазині буде створено громадську зону Experience & Community, щоб покупці могли спілкуватися та взаємодіяти один з одним. Надалі компанія планує залучати спеціалістів для організації майстер-класів, семінарів та тематичних заходів.
У зоні Monki Preloved, згідно з останніми екотрендами у роздрібній торгівлі, продаватимуть уживані речі. Партнером у проекті виступить онлайн-платформа модного одягу Sellpy, що належать H&M Group.
У новому магазині також будуть встановлені технологічні цифрові каси, де можна сканувати та самостійно оплачувати покупки за допомогою смартфона.
Читайте також: Inditex Group повідомила про рекордне зростання прибутку