H&M експериментує з новим форматом магазину

Шведський ритейлер H&M відступив від свого звичайного формату магазина і відкрив в одному з популярних районів Брукліна нову локацію, орієнтовану на проведення заходів та побудову взаємодії з місцевою спільнотою.

Замість довгих однотипних стелажів із одягом новий простір площею 650 кв. м запропонує відвідувачам оновлене оформлення кожні 4-12 тижнів та додаткові можливості — участь у заходах, консультації стилістів, функціональні примірювальні за допомогою технології RFID.

Так, незважаючи на те, що асортимент представлених товарів буде обмеженим, розумні дзеркала запропонують доповнення до обраного образу з повного переліку продукції H&M. Також спеціально підготовлений персонал магазину допоможе сформувати капсулу, виходячи з індивідуальних запитів покупців.

hm | 2

Ритейлер планує використовувати новий простір для проведення VIP-заходів та вечірок, а також розважатиме відвідувачів діджейськими сетами у вечірні години.

Метою зміни стандартної концепції магазину є прагнення покращити імідж бренду та залучити молодших покупців, які цікавляться модою та інтерактивним досвідом. Зокрема, вибір локації для торгової точки був продиктований посиленням ролі Брукліна як місця популярного в активній, еклектичній аудиторії. На початку 2010-х там відкрили свої магазини, у тому числі невеликого формату, Urban Outfitters, J.Crew та Levi’s, а пізніше — Patagonia, Ganni, Nike, Glossier та Hermes.

Читайте також: Nike запускає віртуальний магазин