Google запустив сервіс онлайн-примірки за допомогою штучного інтелекту

Найпопулярніша у світі пошукова мережа Google розробила опцію примірки одягу в онлайн-магазинах за допомогою штучного інтелекту.

Як зазначається у повідомленні компанії, користувачам було представлено дві функції:

  • віртуальна примірка одягу за допомогою штучного інтелекту, щоб покупці могли побачити, як виглядає одяг на широкому виборі реальних моделей;
  • нові фільтри, які допоможуть знайти те, що потрібно.

Генеративна нейромережа може взяти лише одне зображення одягу за раз і точно показати, як річ буде драпіруватися, складатися, чіплятися, тобто сидіти на тілі різноманітних реальних моделей у різних позах. Для цього у проєкті взяли участь люди з розмірами від XXS до XXXXL, різними відтінками шкіри, типами фігури, етнічною приналежністю і типом волосся.

Поки нова функція доступна лише для покупців в США. Для примірки потрібно натиснути на товари із значком "Приміряти" в пошуку, далі обрати модель, яка найбільше схожа на того, хто буде носити одяг.

ШІ в послугах IKEA

Раніше ми розповідали, що скандинавський виробник меблів IKEA хоче розвивати свій бот зі штучним інтелектом Billie для того, щоб пропонувати більше послуг з дизайну інтер’єрів.

Для цього компанія навчає працівників свого колл-центру на консультантів з дизайну інтер’єру.

Крім того, IKEA розширила надання цих послуг на Великобританію та Сполучені Штати.

Читайте також: Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) у травні 2023 року незначно знизився і становить 28,8 пунктів

За два роки навчання з дизайну інтер’єру пройшли 8,5 тис. працівників кол-центру, за цей же час бот на основі ШІ обробив 47% запитів клієнтів до кол-центрів.

Детальніше про те, як IKEA планує збільшити частку продажів продуктів і послуг за допомогою телефону або відеозапису та на який дохід розраховує, читайте в матеріалі.

Google