Голова LVMH купив частку власника Cartier та Van Cleef

Мільярдер та засновник групи бренд LVMH Бернар Арно купив акції Richemont, конкуруючого швейцарського конгломерату, що стоїть за елітним ювеліром Cartier.

Як повідомляє Financial Times, частка надто мала, щоб її можна було оприлюднити в державних реєстрах, і це особиста інвестиція Арно.

За словами джерел видання, це придбання, серед багатьох інших акцій, якими володіє сім'я Арно, не означає жодного конкретного кроку щодо Richemont.

LVMH і Richemont відмовилися від офіційних коментарів.

Тим не менше, інвестиція може пожвавити припущення про можливі сценарії поглинання серед великих груп предметів розкоші, особливо тому, що Richemont, контрольована 74-річним південноафриканським мільярдером Йоганном Рупертом, готується до виклику спадкоємства, - зазначає видання.

Одним з найпривабливіших активів Richemont вже довгий час є бренд Cartier, також група володіє Chloé, Roger Dubuis та Van Cle.

У вівторок LVMH окремо оголосила про нове придбання власника виробника декоративних настільних годинників L'Epée 1839, за суму, яка не розголошується.

У 2021 році Арно завершив придбання американського бренду Tiffany за 15,8 мільярдів доларів, поповнивши ювелірний портфель LVMH, який вважається потенційною сферою зростання. До нього також входить Bulgari, хоча найбільшим джерелом доходу групи залишається виробник одягу та сумок Louis Vuitton.

Richemont також зацікавився французьким конкурентом LVMH Kering, який намагався підійти до швейцарської групи з планом об'єднання, але отримав відмову.

Руперт давно наполягав на тому, що хоче зберегти незалежність Richemont, і нещодавно змінив менеджмент групи, призначивши нового виконавчого директора Ніколаса Боса, який раніше керував її брендом Van Cleef & Arpels.

Коли були придбані акції Richemont, невідомо. Bloomberg першим повідомив про частку Арно, заявивши, що французький мільярдер має намір залишити її як інвестицію.

Цього року акції Richemont виросли приблизно на 24% та у вівторок піднялися приблизно на 2,8%, досягши максимуму, попри те, що оскільки сектор розкоші бореться із занепокоєнням через слабкий попит на важливому китайському ринку.

Читайте також: Hermes, LVMH та інші. Топові бренди інвестують близько мільярда доларів у реконструкцію ТРЦ в Гонконзі

Акції LVMH з початку цього року загалом не змінюються, зазнавши удару у останні два тижні, оскільки хвилювання через наближення законодавчих виборів у Франції та підйом ультраправих збурюють фондовий ринок.