Glovo запускає підрозділ Brands Ads для рекламних рішень брендів-партнерів

Технологічна компанія Glovo запускає підрозділ Glovo Brands Ads. Він відповідатиме за маркетингові рішення для брендів-партнерів.

Про це повідомляє прес-служба компанії.

Діджитал-майданчик працюватиме на основі застосунку і через нього партнери можуть проводити різноманітні рекламні кампанії для комунікації з мільйонами потенційних споживачів у 25 країнах, де представлений Glovo.

Зазначається, що маркетингові можливості Glovo Brands Ads використовують понад 350 брендів, зокрема Mastercard, Diageo, Coca-Cola, PepsiCo, Danone, P&G та інші.

Ми в Glovo прагнемо розвиватися разом із партнерами, тому постійно розширюємо інноваційні маркетингові можливості на нашій платформі. Зокрема, ми даємо інструменти для додаткової візуалізації, просування та підвищення продажів. Наша амбіція — допомагати бізнесам реалізовувати свій потенціал на платформі, — розповідає генеральна директорка Glovo в Україні Марина Павлюк.

Як працює Glovo Brands Ads?

Glovo допомагає брендам знайти, виміряти й зрозуміти свою аудиторію та збільшити продажі на платформі. Для цього компанія використовує власну аналітику про весь шлях користувача в застосунку.

Інструменти Glovo Brands Ads допомагають підвищити впізнаваність, продажі або охоплення.

Серед рішень Glovo для партнерів є спонсорований пошук або продаж у кошику, брендування обкладинок у категорії, тематичні колекції й створення окремого віртуального магазину у застосунку.

Читайте також: VARUS додав статистику витрат у свій мобільний застосунок

Також партнери мають цілковитий контроль над ефективністю власних кампаній.

Brands Ads за допомогою алгоритмів автоматизації надає оптимальний план інвестицій у рекламу.

Glovo регулярно оптимізує свої алгоритми за допомогою даних із широкого діапазону ринків і брендів, що дозволяє рекламодавцям показувати свою рекламу найбільш релевантним клієнтам, а клієнтам надається виключно та реклама, яка їх цікавить, - йдеться у прес-релізі.