Glovo запускає підрозділ Brands Ads для рекламних рішень брендів-партнерів
Технологічна компанія Glovo запускає підрозділ Glovo Brands Ads. Він відповідатиме за маркетингові рішення для брендів-партнерів.
Про це повідомляє прес-служба компанії.
Діджитал-майданчик працюватиме на основі застосунку і через нього партнери можуть проводити різноманітні рекламні кампанії для комунікації з мільйонами потенційних споживачів у 25 країнах, де представлений Glovo.
Зазначається, що маркетингові можливості Glovo Brands Ads використовують понад 350 брендів, зокрема Mastercard, Diageo, Coca-Cola, PepsiCo, Danone, P&G та інші.
Ми в Glovo прагнемо розвиватися разом із партнерами, тому постійно розширюємо інноваційні маркетингові можливості на нашій платформі. Зокрема, ми даємо інструменти для додаткової візуалізації, просування та підвищення продажів. Наша амбіція — допомагати бізнесам реалізовувати свій потенціал на платформі, — розповідає генеральна директорка Glovo в Україні Марина Павлюк.
Як працює Glovo Brands Ads?
Glovo допомагає брендам знайти, виміряти й зрозуміти свою аудиторію та збільшити продажі на платформі. Для цього компанія використовує власну аналітику про весь шлях користувача в застосунку.
Інструменти Glovo Brands Ads допомагають підвищити впізнаваність, продажі або охоплення.
Серед рішень Glovo для партнерів є спонсорований пошук або продаж у кошику, брендування обкладинок у категорії, тематичні колекції й створення окремого віртуального магазину у застосунку.
Читайте також: VARUS додав статистику витрат у свій мобільний застосунок
Також партнери мають цілковитий контроль над ефективністю власних кампаній.
Brands Ads за допомогою алгоритмів автоматизації надає оптимальний план інвестицій у рекламу.
Glovo регулярно оптимізує свої алгоритми за допомогою даних із широкого діапазону ринків і брендів, що дозволяє рекламодавцям показувати свою рекламу найбільш релевантним клієнтам, а клієнтам надається виключно та реклама, яка їх цікавить, - йдеться у прес-релізі.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації