Глобальний ринок e-commerce чекає уповільнення у 2024 році

У 2024 році продажі на платформах e-commerce входять в стагнацію. Про це свідчить новий індекс онлайн-роздрібної торгівлі від IMRG.

Згідно з ним, у січні поточного року доходи інтернет-магазинів впали на 7%, тоді як у січні 2023 року показник впав на 3,5%.

Загалом, протягом 2023 року доходи глобальної сфери електронної комерції зменшилися приблизно на 10%, порівняно з 2022 роком.

На думку експертів, тут немає нічого вражаючого, адже у період пандемії галузь зростала дуже швидко. Коли карантинні обмеження було знято, виявилося, що інтернет-бізнес сильно “перегрітий”.

Аналітики IMRG вважають, що найбільш оптимістичний прогноз на поточний рік – це нульове зростання сектору. Однак у післяріздвяний період аналіз стану продажів з 200 платформ електронної комерції виявив значне падіння обсягів продажів у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Приблизно до 2019 року електронну комерцію справедливо вважали галуззю з високим потенціалом, яка повторювала усе те, що все відбувається в Інтернеті, а тепер вона майже занепадає, – сказав директор зі стратегії та аналітики IMRG Енді Мулкахі.

Читайте також: Alibaba Group не виправдовує очікування аналітиків через падіння доходів

Мулкахі додав, що електронна комерція більше не захищена від важких часів і стає такою ж вразливою, як і класична роздрібна торгівля та інші сфери, орієнтовані на клієнтів.

Trade Master