Глобальний коефіцієнт конверсії e-commerce сягнув 3,65% – дослідження

Середній глобальний коефіцієнт конверсії e-commerce становить 3,65%

Про це свідчить аналітика Dynamic Yield, передає Retailers. Dynamic Yield — це технологічна платформа, яка використовується в цифровому маркетингу та електронній комерції та фокусується на персоналізації та оптимізації клієнтського досвіду в режимі реального часу. 

Серед проаналізованих компанією індустрій: мода, аксесуари та одяг, мультибрендовий ритейл, дім і меблі, краса, споживчі товари, догляд за домашніми тваринами, ювелірні вироби, їжа та напої.

За результатами дослідження, країни EMEA (Європа, Близький Схід та Африка) мали найвищий загальний коефіцієнт конверсії (3,83%), за ними йдуть США (3,6%), а потім APAC (Азійсько-Тихоокеанський регіон) (2,61%).

За останній рік найвищі показники конверсії спостерігалися у категорії "Їжа та напої" — 6,62%, а найнижчі в категорії “Дім і меблі” - 0,98%.

1 2 | 1

Галузь продуктів харчування та напоїв мала приблизно однаковий коефіцієнт впродовж всього року, різких коливань не було навіть у період свят. Це незвична тенденція, адже більшість категорій отримують найбільші показники у листопаді під час так званої Чорної пʼятниці.

Наприклад категорія мультибрендового ритейлу в листопаді 2023 року мала коефіціент конверсії 7,55%, а вже у січні цього року він впав до 4,04%.

Читайте також: Одразу три ритейлери потрапили в рейтинг найбільших роботодавців у регіонах України – перелік

Цікава статистика спостерігається і за використовуваними девайсами. ПК традиційно мають найбільший коефіцієнт конверсії — 4,68%, планшети 3,81%, а мобільні пристрої 3,21%.

1-1
1-3