Глобальні доходи від реклами вперше перевищать 1 трлн доларів – хто заробить найбільше
У 2024 році глобальна індустрія реклами вперше перетне позначку в 1 трлн доларів доходу.
Очікується, що такі гіганти як Google, Meta, ByteDance, Amazon і Alibaba зароблять понад половину цієї суми, оскільки на ринку домінує технологічний сектор, пише Financial Times.
За даними агенції GroupM, цьогоріч світові доходи від реклами зростуть на 9,5%, що більше, ніж очікувалося в середині року.
Також аналітики прогнозують і подальше зростання ринку на 7,7% у 2025 році. Більша його частка буде приносити вигоду безпосередньо найбільшим постачальникам цифрової реклами в американському технологічному секторі, а не рекламним агентствам, які надають маркетингові послуги.
Агентство виключило американську політичну рекламу зі своєї статистики, зазначивши, що вона "спотворює" порівняння за роками.
На думку GroupM, у найближчі роки навряд чи на ринок повернуться майже нульові відсоткові ставки, які підтримували зростання реклами після фінансової кризи та під час пандемії. Однак впровадження штучного інтелекту та автоматизації зможе компенсувати ці фактори та стимулювати нові інновації.
Типи реклами
73% від загального доходу до кінця наступного року генеруватиме цифрова реклама.
Вона зросте на 12,4% у 2024 році та на 10% у 2025 році, а якщо враховувати доходи від потокового відео, цифрових газет і журналів, частка цифрової реклами досягне 82%.
Їй поступаються традиційні рекламні канали, такі як телебачення, друк і радіо. Цьогоріч глобальні доходи від друкованої реклами знизяться на 4,5%, а в 2025 році — ще на 3%.
Доходи від аудіореклами залишаться на стабільному рівні наступного року, а телебачення, включно з лінійним мовленням і потоковим контентом, зросте лише на 2,4% у середньому з 2024 по 2029 роки.
Найбільшим рекламним ринком залишаються Сполучені Штати, прогнозований дохід у 2025 році - 379 млрд доларів.
У звіті зазначається, що мита та укріплення долару, які можуть бути зумовлені перемогою Дональда Трампа на президентських виборах, також вплинуть на ринок.
Ці фактори, ймовірно, створять додаткові труднощі для рекламодавців у сфері товарів широкого вжитку та розкоші, які стикаються з періодом ослабленого споживання.
Читайте також: Shein отримав дозвіл на довгоочікуване IPO на Лондонській фондовій біржі
У Китаї загальні доходи від реклами у 2024 році зростуть на 13,5% до 204,5 млрд доларів. У Великій Британії, найбільшому ринку реклами в Європі, з доходами 53,2 млрд доларів у 2024 році, очікується зростання на 8,3%.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації