Гіпермаркет краси та мобільний застосунок: у EVA розповіли про плани розвитку e-commerce
Частка інтернет-магазину EVA.UA у загальних продажах ритейлера цього року складе 10%, що більше, ніж наприкінці 2022-го.
Про це розповідає директорка департаменту електронної комерції ТОВ "РУШ" Олена Аннєнко.
Ми ставимо перед собою більш амбітні цілі, тому я впевнена, що ми перевиконаємо план, – каже вона.
У компанії зазначають, що відкритий майже шість років тому інтернет-магазин перетворили на “гіпермаркет краси”. Тепер у ньому можна придбати товари чотирьох основних категорій – для краси, здоров’я, для догляду за домом та для дітей. В асортименті вже 100 тис. найменувань і планується додавати нові.
Ми хочемо надати – як звичайному клієнту, так і салону, майстру – доступ до широкого асортименту за найкращою ціною. І це не просто декларація. Декілька разів на день проводимо переоцінку, порівнюючи наші пропозиції з рештою на ринку. Зараз на платформі ми не надаємо додаткового сервісу майстрам – це наступний крок, – зазначає Олена Аннєнко.
Плани на майбутнє
Наступним великим релізом стане запуск нового мобільного додатку EVA. Застосунок має з'явитись за два місяці.
У прес-службі обіцяють, що мобільний додаток буде онлайн-вітриною з усіма сервісами та можливостями, які дозволять покупцю отримати найбільш зручний клієнтський досвід.
Зазначається, що 70% замовлень клієнти хочуть забирати в точках видачі EVA, які розташовані у магазинах мережі.
Отримати продукцію можна в кожному магазині і в цьому питанні ми також лідер, оскільки ні в кого зараз немає такої великої мережі точок видачі продукції. Нас випереджає лише Нова пошта, але ми не поштовий провайдер, – розповідає Олена Аннєнко.
Кур’єрська служба EVA
EVA вже запустила власну кур'єрську службу, послуги якої поки тестуються у Києві.
Читайте також: Половина українських компаній повернулась до роботи у звичному режимі – опитування
Після завершення періоду тестування її запустять в інших великих українських містах. Основна кількість замовлень з гіпермаркету краси доставляється за два-три дні, цей термін планується скоротити до одного дня.
Зараз у EVA.UA біля 2 млн лояльних клієнтів. Щодня до онлайн-магазину надходить біля 10 тисяч замовлень, 30% з яких - від нових покупців.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації