Giorgio Armani відкрив новий флагман у “золотому кварталі” Відня

Після відкриття поп-апу у Відні минулого року люксовий бренд Giorgio Armani тепер відкриває свій новий флагман у австрійській столиці.

Новий бутік розташований у так званому "золотому кварталі", Armani має площу 774 кв. м і займає три поверхи, які з’єднані гвинтовими сходами з ефектом зеленого мармуру та перилами платинового кольору.

Розроблений Джорджіо Армані та його командою архітекторів, магазин має вишукані елементи, типові для естетики Armani, зокрема підлога з ефектом мармуру та оніксу, що поєднується з настінним покриттям із шовкових шпалер із тонкою текстурою з колекції Armani/Casa.

У магазині представлено широкий асортимент товарів, включаючи дорогі ювелірні вироби, прет-а-порте, аксесуари, розкішні годинники, взуття та окуляри для чоловіків і жінок, вечірні сукні, аромати Armani/Privé, а також чоловічий офіційний одяг і пошиття на замовлення.

armani | 1

Скандал з трудовою експлуатацію

Раніше ми розповідали, що італійська влада поставила дочірню компанію холдингу LVMH під судовий нагляд через звинувачення в трудовій експлуатації. Також розслідування спрямовані проти Armani та інших будинків моди.

Більше половини (50-55%) світових предметів розкоші виробляється невеликими фабриками в Італії, здебільшого в Тоскані або передмісті Мілана. Ці виробництва далекі від того ідилічного образу, який представляють великі бренди.

Так, у чотирьох субпідрядників бренду Dior було виявлено, що деякі працівники повинні були спати на місці, щоб майстерні працювали 24 години на добу, зокрема у нічний період та святкові дні. Гігієнічні умови були також жахливі.

Читайте також: Mango відкрив перший міжнародний магазин для підлітків у Великобританії

На початку цього року італійський суд також передав під судовий нагляд одну з дочірніх компаній Giorgio Armani, детальніше про це читайте в матеріалі.