Gentle Monster відкрив найбільший флагманський магазин у Пекіні
Південнокорейський бренд сонцезахисних окулярів Gentle Monster оголосив про відкриття флагманського магазину у Пекіні. Моностор виступає орендарем торгово-розважального комплексу Taikoo Li Sanlitun у центрі китайської столиці та є найбільшим у світовій мережі Gentle Monster.
Відомий прихильністю до інновацій та артистизму, сеульський бренд представляє нові колекції футуристичних оправ у незвичайному торговому просторі з неймовірними фізичними вітринами та експонатами. Основна концепція нового флагмана – «dataized future».
Торгова площа магазину в ТРК Taikoo Li Sanlitun складає 1330 кв. м. У трирівневому просторі представлена розширена колекція оправ на тлі незвичайних творів мистецтва, а також пропонуються послуги з ремонту та ексклюзивні колаборації бренду.
Торговельний простір швидше нагадує музей сучасного мистецтва, ніж традиційну торгову точку. Стенди з оправами та окулярами розташовуються між витягнутими по торговому залу екранами та гігантськими скульптурами. Втім, для Gentle Monster це не перший досвід — раніше флагманські магазини з незвичайними інсталяціями були запущені також у Каліфорнії та Лондоні.
«Gentle Monster заглибився у свою унікальну ДНК, порушивши традиційну методологію роздрібної торгівлі, яка надає пріоритет ефективності та функціональності. З відкриттям нового магазину ми продемонстрували потужний досвід роздрібної торгівлі, водночас репрезентуючи контрастні емоції, що посилюють унікальну думку бренду», — прокоментували в прес-службі компанії.
Читайте також: Yeezy Gap відкрив свій перший роздрібний магазин