Генератори – не панацея. Чому мережа “КОЛО” замінює їх на системи накопичення енергії

ТОВ “Арітейл”, що розвиває мережу магазинів “КОЛО”, обирає системи накопичення, а не генератори, у якості системного рішення для автономного енергоживлення об'єктів.

Про це повідомив CEO мережі Денис Здоренко агентству "Інтерфакс-Україна".

З досвіду ми переконалися, що генератори - не є оптимальним рішенням для нашої мережі, зважаючи на формат магазинів, більшість з яких - це невеликі за розміром об'єкти, що мають нечисленні команди, тому контролювати роботу генераторів, заправляти, обслуговувати їх, як це роблять електрики або технічна служба у великих супермаркетах, для наших команд фізично складно, - пояснює він.

Крім цього, магазини мережі зачасту працюють у великих житлових комплексах, тож шум і викиди від генераторів - це ще один привід відмовитися від такого рішення.

Після аналізу було ухвалено рішення спробувати працювати з батарейними системами накопичення електроенергії. Наразі такими системами забезпечені майже всі магазини “КОЛО”.

Ми закуповуємо накопичувачі електроенергії батарейного типу різної ємності, залежно від того, який це за розміром магазин, які в нього обсяги споживання, якого типу обладнання працює на об'єкті тощо, - пояснив СЕО.

Інші рішення з енергоефективності

Ще одне стратегічне рішення - аудит споживання електроенергії всього обладнання мережі.

Після нього ритейлер замінив усі холодильники мережі на більш сучасне та економне обладнання, а також оптимізував кількість товарів із коротким терміном зберігання в категорії молочних продуктів і гастрономії, збільшив частоту поставок і планує забезпечити магазини продуктами з більш тривалим терміном зберігання.

Читайте також: RAU Summit 2024: про що говорили на підсумковій події українського ритейлу та девелопменту

*Довідка За 2024 рік компанія відкрила 21 новий магазин у Київській та Одеській областях. Загалом компанія обслуговує понад 60 тисяч гостей щодня в 246 магазинах мережі.