Gap переманює президента Mattel Річарда Діксона після успішного ребрендингу Barbie

Модний ритейлер Gap переманює президента та виконавчого директора виробника іграшок Mattel Річарда Діксона на тлі популярності фільму Barbie.

Діксон, який відродив популярність культової ляльки, обійме посаду генерального директора Gap. Його залучать до перезапуску брендингу компанії.

У Gap роблять ставку на попередній досвід Річарда Діксона, який допоміг повернути популярність Barbie і сподіваються, що так само вийде і з їхнім брендом.

Вже колишній президент Mattel повідомив про своє звільнення рано вранці в середу, 26 липня. За даними обох компаній, Діксон остаточно залишить посаду в Mattel 3 серпня і приступить до роботи в Gap 22 серпня.

У минулому ритейлер обирав генеральних директорів за їхніми сильними операційними навичками. Але зараз Gap потрібен керівник, що здатен розкрити силу брендів та повернути їм актуальність.

*Довідка

Річарду Діксону 55 років і більшу частину свого кар’єрного шляху він пройшов із Mattel.

Найбільшим досягненням топ-менеджера вважають те, що він вдихнув нове життя у франшизу Barbie. Однак має Діксон і досвід роботи з одягом, адже починав свою кар’єру він у Bloomingdaleʼs, а потім провів кілька років у Nine West.

Читайте також: Продажі Barbie у “Епіцентр” зросли в 1,5 рази після виходу фільму

Gap зіткнувся із серйозними проблемами останнім часом. Компанія скорочує працівників і закриває магазини. Ритейлер поступився глобальним мережам, наприклад Zara та онлайн гігантам на кшталт Shein.

The Wall Street Journal