Французький ритейлер Carrefour купує мережі Cora та Match за понад мільярд євро

Французький ритейлер Carrefour оголосив про придбання мереж супермаркетів Cora та Match. Угоду з їхнім власником, групою Louis Delhaize, планують завершити влітку 2024 року.

Вартість активів оцінюється у 1,05 мільярда євро. У рамках угоди Carrefour отримає 55 гіпермаркетів і 77 супермаркетів, що працюють під марками Cora і Match.

Чистий обсяг продажів зазначених мереж у 2022 році склав 5,2 млрд євро.

Придбанням банерів Cora та Match Carrefour оголошує про своє перше велике придбання у Франції за більш ніж двадцять років і зміцнює свої лідируючі позиції в роздрібній торгівлі продуктами харчування на внутрішньому ринку, — прокоментував виконавчий директор Carrefour Александр Бомпар.

За словами Бомпара, ця угода продемонструє здатність компанії продовжувати зовнішню стратегію зростання шляхом цілеспрямованих придбань. Він також зазначив, що Carrefour зможе забезпечити куплені магазини потужною комерційною та операційною моделлю.

У Carrefour наголосили, що це також розширює присутність групи в східній і північній Франції, де раніше вона була обмежена.

Можливі труднощі

Аналітик з роздрібної торгівлі Олів’є Доверс попереджає, що група може зіткнутися з труднощами під час переконання своїх акціонерів у перевагах цього кроку.

Читайте також: Власник Calvin Klein, Tommy Hilfiger та інших: PVH Corp планує масштабні скорочення штату

Роками фінансові аналітики сумнівалися у великих гіпермаркетах і тим більше у Франції. Очевидно, що тому необхідно переконати тих, хто вже не дуже в це вірив, що вкласти мільярд для збільшення “гіперзалежності” Carrefour у Франції (з 49% до 52% продажів) — це хороший бізнес, - написав він.

ESM