Французький бренд DIM йде після 25 років роботи у росії
Французька компанія DIM, що спеціалізується на виробництві та продажу жіночої та чоловічої білизни, вирішила остаточно залишити російський ринок. Компанія «Ди-би-ай рус», що розвивала бізнес в росії, оголосила про початок процесу ліквідації юридичної особи.
Після виходу бренду з рф франчайзинговим магазинам доведеться провести ребрендинг, щоб уникнути асоціацій із французькою компанією.
Французький бренд DIM був заснований у 1953 році. На сьогоднішній день належить американській корпорації Hanesbrands (також володіє Champion, Playtex, Bali, L’eggs, Wonderbra, Maidenform, Berlei та Bonds) та управляє магазинами більш ніж у сорока країнах світу.
На російський ринок перші поставки продукції DIM почалися ще у 1997 році. А у 2000-х роках по всій країні було відкрито близько 150 магазинів французького бренду. З 2015 року мережа розвивалася за франчайзингом. До березня 2022 року в росії працювало 40 магазинів DIM, на сьогоднішній день роботу продовжують 19 моносторів.
Читайте також: Nespresso закриє роздрібну мережу у росії