Французька Carrefour готує масштабний вихід на індійський ринок

Французький ритейл-гігант Carrefour розпочинає франчайзингове партнерство з дубайською компанії Apparel Group. Таким чином мережа хоче вийти на ринок Індії та активно на ньому розвиватися.

Відкриття перших фірмових магазинів заплановане на 2025 рік у північній частині країни.

Гнучкість Carrefour щодо адаптації своїх форматів до різних географічних і соціальних контекстів дозволить їй залучати клієнтів як з традиційної, так і з сучасної торгівлі, включаючи бурхливий канал електронної комерції, – йдеться у прес-релізі.

Попри величезний об’єм індійського ринку, на ньому працює лише декілька структурованих гравців, тож Carrefour очікує хороших результатів одразу після початку роботи.

Населення Індії становить 1,4 млрд людей, купівельна спроможність яких зростає, тож цей ринок варто сприймати як один з найбільших у світі.

Прихід Carrefour в Індію знаменує важливий крок у нашій стратегії розширення нашої франшизи в більш ніж 10 нових країнах до 2026 року, - сказав виконавчий директор з міжнародних партнерств Carrefour Патрік Ласфарг.

Нілеш Вед, власник Apparel Group і президент AppCorp Holding, додав:

Наша мета зрозуміла: пропонувати найкращі продукти за дуже привабливими цінами всім індійським клієнтам і зробити Carrefour їх улюбленим брендом для покупок.

Читайте також: H&M відкриває перші флагманські магазини косметики H&M Beauty

*Довідка. Carrefour залишається однією з найбільших мереж світі. Ритейлер відкрив приблизно 14 тис. магазинів у 40 країнах. Раніше Carrefour уже пробувала вийти на індійський ринок самостійно, однак зрозуміла, що зробити це без надійних партнерів майже неможливо.