Fozzy Group одна з перших в Україні запроваджує систему маркування товарів Nutri-Score
Fozzy Group запроваджує європейську систему маркування продуктів Nutri-Score. Компанія однією з перших в Україні отримала на це дозвіл.
Вже навесні цього року на 60 продуктах власних торгових марок Fozzy Group: "Премія", "Повна Чаша", Feels Good з’явиться нове маркування.
Етикетка Nutri-Score спочатку буде нанесена на делікатесну рибу, овочеву консервацію, снеки, морозиво, варення, джеми та інші товари. Впродовж року маркування з’явиться на всіх продуктах вищезазначених ТМ.
Nutri-Score дасть змогу покупцям наочно порівняти поживну цінність продуктів і обрати найбільш підходящий.
Як це працює?
Nutri-Score — це система кольорового маркування, яка допомагає порівняти показники поживної цінності продуктів однієї категорії. Спеціальна етикетка клеїться на лицевій стороні пакування. Вона було створена агентством охорони здоров’я Santé Publique France та затверджена урядом Франції у 2017 році.
Наразі її використовують у Німеччині, Швейцарії, Бельгії, Люксембурзі, Нідерландах та Іспанії, а ще низка країн на шляху до її запровадження.
Система складається з 5-колірної шкали, з відтінками від темно-зеленого до червоного кольору.
Усі ці кольори пов’язані з літерами від А до Е. Буква "А" відповідає продуктам з кращою поживною цінністю, а “Е” ставиться на продукти з нижчою поживною цінністю.
Таке маркування допоможе визначити продукти, які можна вживати регулярно (зелений колір етикетки), а які менше підходять для щоденного збалансованого раціону (червоний колір етикетки).
У системі Nutri-Score поживна цінність розраховується на 100 г (100 мл) харчового продукту.
Джерело: All Retail
Читайте також: Український бренд Skott Smeat презентував свою продукцію на престижній виставці в Дубаї