“Формують ідентичність міста”. Роль торговельних центрів у сучасному суспільстві

Керуючий партнер німецької консалтингової компанії Dr. Lademann&Partners Уве Зайдель у інтерв’ю Across Magazine розповів про роль торговельних центрів для суспільства та про те, які інструменти необхідні для моніторингу цих змін у відповідній спільноті. Українська Рада Торгових Центрів пропонує найцікавіше у своєму матеріалі.

Роль ТРЦ у ритейлі

Торговельні центри, на думку Зайделя, все ще відіграють важливу роль у сфері роздрібної торгівлі, але зі зміненим профілем. Вони у виграшній позиції, оскільки пропонують справді особистий досвід покупок, соціальні взаємодії та різноманітні послуги.

Відтворити все це онлайн дуже важко, однак проблема полягає в тому, щоб надійно закріпити ТЦ як місця для зустрічей у майбутніх поколінь.

Торговельні центри як успішні агломерації роздрібної торгівлі в першу чергу формують продуктивність муніципальної роздрібної торгівлі. Цей ефект можна побачити насамперед у так званій центральній частині роздрібної торгівлі, яка відіграє важливу роль у міжмуніципальній конкуренції, - розповідає експерт.

Ще одна роль торговельних центрів - формування міського пейзажу. Вони підхоплюють історичні аспекти міської забудови або формують центральні локації всередині міста.

Торговельні центри з сучасним характером можуть стати комерційним двигуном і серцем нових проектів міської забудови завдяки своїй багатофункціональності.

Збір інформації

Класичні методи дослідження ринку для ТРЦ все ще використовуються, це і традиційні опитування відвідувачів, телефонні опитування домогосподарств у зоні обслуговування або онлайн-опитування.

Також торговельні центри використовують для збору інформації соціальні медіа та онлайн-платформи, вони ж стають у нагоді для взаємодії зі своєю спільнотою.

Крім того, варто тісно співпрацювати з орендарями. Зазвичай вони мають набагато глибше уявлення про структуру своїх клієнтів за допомогою своїх карток постійного клієнта та додатків для клієнтів: торговельні центри можуть краще зрозуміти свою спільноту завдяки спільному обміну інформацією, - радить Уве Зайдель.

Щодо змін конкурентного середовища, важливо стежити за рейтингом торговельного центру в Google і критично важливих соціальних медіа-платформах, а також регулярно проводити моніторинг-порівняння з ключовими конкурентами.

Багатоканальна цифровізація

Цей процес відіграє найважливішу роль для молодих споживачів, передусім через широке використання смартфонів у поєднанні з формуючою роллю соціальних медіа для цієї вікової категорії.

Також керуючий партнер Dr. Lademann&Partners зазначає, що роздрібні продавці та оператори ТЦ можуть використовувати технології, щоб емоційно звернути увагу своїх клієнтів.

Так, на перший погляд, технології та емоції — суперечливі категорії. Перш за все, ми бачимо доступні цифрові інструменти як невидимий зв’язок між брендами та орендарями та центром і клієнтом. Таким чином, цифрові рішення допомагають отримати розширену інформацію на шляху клієнта, залучити клієнтів, конверсію та пропонувати персоналізовані пропозиції, усі післяпродажні дії та CRM управління загалом.

Особливо перспективними та важливими технологіями Уве Зайдель вважає ті, що дають змогу записувати та оцінювати моделі рухів і взаємодії клієнтів за допомогою їхніх мобільних пристроїв.

Наприклад, стартап Ariadne, чия інноваційна технологія дозволяє фіксувати дані про рух клієнтів у реальному часі на просторовому рівні менше ніж 1 метр, навіть коли мобільні телефони вимкнені.

Поради по зацікавленню клієнтів для ТРЦ

По-перше, торговельні центри, повинні стати інтуїтивною частиною реального життя майбутніх поколінь. Для цього молодь має знати свої улюблені бренди, інтереси у дозвіллі та бажання.

Нерухомість, що працює цілодобово і без вихідних. Завдяки мультикодуванням орендних приміщень і збагаченню торгового центру за рахунок синергетичного взаємодоповнюючого використання інших класів активів торговельні місця надихають, оскільки вони розвиваються в райони. Таким чином, подальший розвиток монофункціонального торгового центру в цілодобовий район стане багатообіцяючим кроком до ще більшої стійкості, - дав пораду експерт.

Читайте також: Цифровізація і трансформація: якими будуть ТРЦ майбутнього

Зайдель резюмував, що молодь у захваті від брендів, які сприймаються їх власною групою однолітків. Чимало міжнародних брендів вже досягли успіху завдяки поєднанню бажаності, продуманого асортименту, сучасного дизайну магазину та комунікації у всіх каналах і соціальних мережах. Тож справа зводиться до вибору правильного бренду та партнерів-орендарів.