“Фокстрот” зміцнює стратегічне керівництво призначенням нового СМО Олега Нікольського

Український омніканальний ритейлер електроніки та побутової техніки “Фокстрот” оголосив про призначення на позицію СМО (маркетинг директора) Олега Нікольського.

Про зміцнення стратегічного керівництва призначенням нового СМО УРТЦ повідомили в прес-службі компанії.

Олег Нікольський стане новим ключовим драйвером змін та інноваційної стратегії компанії. Він долучився до колективу “Фокстрот” у липні, щоб зміцнити основні напрямки розвитку та підвищити професійний потенціал команди.

Я захоплений можливістю приєднатися до команди Фокстрот в якості СМО в цей важкий для країни час: коли з одного боку бізнес має нести на собі корпоративну соціальну відповідальність, а з другого - утримувати свої позиції та розвиватись у галузі. У нашому швидкозмінному світі технологій і електроніки, я маю намір використати свої знання та досвід, щоб відкривати нові перспективи для компанії та забезпечувати її успіх на ринку. Разом з командою Фокстрот ми будемо зосереджені на постійному розвитку, інноваціях та задоволенні потреб наших клієнтів, - коментує своє призначення Олег Нікольський.

*Довідка

Новий СМО має 15 річний досвід у маркетингу, та вже 8 років працює на ринку електроніки.

Читайте також: “Фокстрот” відкрив новий магазин у ТРЦ Apollo в Дніпрі

У 2019 - 2020 роках він уже був у складі команди “Фокстрот”, після чого займав позицію СМО у “Цитрус”.