“Фокстрот” відкрив новий центральний склад на Київщині (фото)

Мережа магазинів техніки та електроніки “Фокстрот” запустила новий центральний склад у Київській області.

За рахунок зміни місця розташування ритейлер зміг розширити складські потужності з 22 до 28 тис. кв. м з можливістю регулювати їхній обсяг відповідно до сезонності і обсягів товару, повідомляє прес-служба мережі виданню Forbes.

image 2024 07 03 11 22 15 | 1

Після знищення у 2022 році центрального складу мережі у Гостомелі, новий близько двох років працював у с.Колонщина на Київщині. Його площа становила 22 тис. кв. м.

Втім, влітку минулого року, у зв’язку з активним ростом попиту на ринку побутової техніки, компанія зіткнулася з нестачею складських потужностей.

За словами директора з логістики “Фокстрот” Вадима Осинського, цьогоріч у мережі розширюється асортимент з 60 до 90 тис. SKU профільних товарів і з 15 до 130 тис. SKU – непрофільних. Безпосередньо для розміщення на складі – з 1 300 до 8 000 одиниць.

Завдяки переїзду на нову локацію у “Фокстрот” розраховують збільшити пропускну здатність для забезпечення товарами магазинів і доставляти товари на на наступний день, у порівнянні з 5-7 днями до цього.

Щомісяця на сайт ритейлера планується додавати по 15 -20 тис. нових товарних найменувань.

У побудові складської логістики ми відійшли від парадигми, коли на певний період року до основного складу ще додатково орендували партнерські площі, щоб забезпечити безперебійний прийом і відвантаження товару, – додав Осинський.

Розширення асортименту стосуватиметься таких категорій, як сад-город, електроінструмент, побутова хімія (драгері), туризм та спорт, товари для дітей.

photo 2024 07 03 11 23 32 | 2

Читайте також: Пошкоджений “АТБ” у Дніпрі відновив роботу за день після обстрілу (фото)

*Довідка. На самому початку повномасштабної війни основний склад ритейлера під Києвом повністю згорів після влучання ворожого снаряду. Через це мережі довелося скоротити інвестиції у електронну комерцію та зосередитися на оптимізації внутрішніх процесів. За словами CEO мережі Олексія Зозулі, збитки компанії від війни становлять близько 1 млрд грн.