“Фокстрот” презентував оновлений формат магазину в ТЦ “Гермес” у Білій Церкві

Омнікальний ритейлер “Фокстрот” відкрив магазин у оновленому форматі в ТЦ “Гермес” у Білій Церкві.

Попри те що площа залишилася незмінною (загальна — 1 526 м², торгова — 1 223 м²), завдяки переплануванню вдалося суттєво збільшити кількість товарів у торговій залі.

Ми прагнемо бути ближчими до наших клієнтів, надаючи не лише доступ до новинок у світі техніки й гаджетів, але й максимально зручний сервіс для кожного, — говорить Олексій Зозуля, СЕО Фокстрот. — Оновлений магазин у Білій Церкві — це приклад того, як ми поєднуємо традиції й інновації з клієнтоорієнтованістю.

29ba0dbfd0913890c9a229158e127ba4 | 1

Оновлений магазин на Київщині тепер пропонує один з найширших асортиментів у мережі. У торговій залі акцентується увага на популярних інноваційних товарах, які можна протестувати у бренд-зонах відомих виробників: Delonghi, Samsung, Xiaomi, LG, Electrolux, Philips, Sony та інші.

Значно поповнився асортимент великої побутової техніки, і зокрема новими брендами з розширеною представленістю преміального сегмента.

Наприклад, бренд Bosch створив абсолютно нову бренд-зону для презентації свого товару.

Дизайн також повністю оновлено, в нього додали елементи “вишиванки”. "Фокстрот" у Білій Церкві став четвертим у мережі, де в оформленні інтер’єру використано елементи українських орнаментів.

Читайте також: З регіонального гравця до національної мережі. Як херсонські “Кібернетики” хочуть зайняти 10% ринку електроніки

Крім того, у магазині підключено спеціалізований сервіс для обслуговування покупців із порушенням слуху. Завдяки інстальованому програмному забезпеченню та QR-кодам для виклику онлайн-перекладача жестовою мовою, клієнти можуть отримати безбар’єрну консультацію.