“Фокстрот” інвестував у мережу майже 80 млн грн та наростив виторг на 17% у 2024 році

Виторг української мережі магазинів електроніки та побутової техніки “Фокстрот” зріс на 17% у 2024 році. 

Оператор минулоріч відкрив п'ять нових магазинів, а також почав працювати з двома маркетплейсами, повідомили у пресслужбі компанії. 

Виторг “Фокстрот” за 2024 рік (дохід від основної діяльності) виріс на 17% до 14,9 млрд грн. Згідно з даними YouControl, чистий прибуток мережі впав з 314,4 млн грн до 3,8 млн грн.

Торік ритейлер електроніки та побутової техніки відкрив п’ять нових магазинів у Чернігові, Стрию, Кривому Розі, Івано-Франківську, Запоріжжі. Також один магазин відновив після ракетного удару в Дніпрі, а сім – переформатував, зокрема в Києві, Одесі. 

У 2024 році компанія інвестувала 79,6 млн грн у відкриття нових і переформатування наявних магазинів, в торгове обладнання, заходи безпеки, диджиталізацію, оптимізацію операційних процесів та інше.

Читайте також: Олексій Зозуля, “Фокстрот”: як війна змінила компанію і чому клієнт завжди в пріоритеті

Як повідомляють у пресслужбі компанії, у планах на 2025 рік – розширення й оновлення мережі. Точних даних поки що не називають.

Forbes