Flannels відкрив флагманський універмаг у Ліверпулі
Для ринку роздрібної торгівлі Великобританії це один із найбільших проектів у люксовому сегменті за останні роки.
Мультибрендовий ритейлер Flannels оголосив про відкриття флагманського універмагу в центрі Ліверпуля. Торговий центр вміщує сім поверхів і займає площу 11 100 кв. м.
Для ринку роздрібної торгівлі Великобританії це один із найбільших проектів у люксовому сегменті за останні роки. Крім вражаючого за розмірами торгового простору із зібранням провідних люксових брендів, Flannels поєднує три ресторани та бар, гігантський салон краси, перший у світі магазин Barry’s Bootcamp та терасу на даху з видом на місто.
На семи торгових поверхах універмагу представлені останні колекції Balenciaga, Jacquemus, Off-White, Burberry та LOEWE. Сусідять з ними популярні світові бренди Stone Island, CP Company та Casablanca, а також фаворити вуличної моди Represent та Fear of God. У спеціальних зонах продаються ексклюзивні колаборації, серед яких Rick Owens x Converse та Pharrell Williams x adidas.
У новому торговому просторі також передбачається відкриття pop-up магазину бренду Amiri, що базується в Лос-Анджелесі, і концептуального моностора 18 Montrose, який пропонує сучасний одяг у стилі хайп. Найвибагливішим клієнтам Flannels запропонує нову концепцію пошиття одягу за індивідуальними мірками на основі цифрових технологій та VIP-простір для кращого знайомства з товарами та можливістю забрати замовлені онлайн речі.
“Це знаковий момент для нашого бізнесу. Масштаб, сервіс та купівельний досвід, які надає Flannels Liverpool, справді перебувають на особливому рівні», — прокоментував відкриття Майкл Мюррей, виконавчий директор Flannels.
Читайте також: H&M закрив один із своїх найбільших магазинів у Китаї