“Феномен кроссівок”: ринок спортивного одягу зросте на 170 млрд доларів до 2032 року
Глобальний ринок спортивного одягу зросте до із 185,9 до 356 млрд. доларів до 2032 року, йдеться у дослідженні Launchmetric Sportswear Insights.
Під час аналізу драйверів ринку аналітики спиралися на індекс Media Impact Value (MIV) Launchmetric, що є власним алгоритмом компанії.
За останнє десятиліття ми стали свідками фундаментальної трансформації сприйняття спортивного одягу, – коментує головний виконавчий директор Launchmetrics Майкл Джейс. — Цей сегмент перетворився з нішевого ринку, орієнтованого на спортсменів та любителів фітнесу, на глобальне явище, що охоплює людей із усіх верств суспільства.
Було виявлено відмінності ринків спортивного одягу у різних регіонах, зокрема, у 2021 році найбільший внесок у популяризацію спортивного одягу та взуття зробили країни Північної та Південної Америки, далі йдуть:
- Європа;
- Близький Схід;
- Африка.
Обидва регіони зросли і у 2022 році: Америка досягла 2,7 млрд доларів (+7%), а Європа, Близький Схід та Африка – 2,2 млрд доларів (+4%).
Найвище зростання зафіксували в Китаї, з 2021 по 2022 рік індекс MIV зріс на 52% до 1,8 млрд доларів. Дослідники помітили значний контраст між Китаєм та рештою світу, оскільки впливові особи, які мають ключовий вплив на індекс MIV, мають велике значення для китайців.
Ключові фактори зростання
Одним з головних факторів є перетин спортивного одягу та поп-культури. Так званий “феномен кросівок” продовжує розвивати споживчу спільноту і стимулювати зростання брендів.
Минулого року на кросівки припало 43,3% від загального обсягу індексу у спортивному одязі та 30,2% у сегменті розкоші.
Вплив культури кросівок на лакшері бренди також призвів до успішних та прибуткових співпраць, наприклад - колаборація Gucci та Adidas. Також у звіті Lanchmetric підкреслюється інтеграція спортивної моди у вуличний стиль, оскільки вуличний одяг перетворився із субкультури на мейнстрім.
Завдяки своїй зручності та універсальності, спортивний стиль став частиною повсякденного гардеробу і впливає на подіуми, колаборації у сфері розкоші та червоні доріжки. Згідно з дослідженням, інфлюєнсери мають більший вплив у категорії спортивного одягу, ніж знаменитості.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації