EVA відкриватиме не лише магазини, але й салони краси
Наприкінці квітня 2024 року найбільший український дрогері-ритейлер представив перший салон краси Beauty Salon by EVA на базі магазину нового формату EVA BEAUTY, що розпочав роботу у столичному ТЦ Respublika Park минулого грудня.
Про це УРТЦ повідомили у прес-службі ритейлера.
Про новий салон
Площа салону складає 26 м2 (при загальній площі магазину 643 м2). Він розділений на зону догляду за волоссям та косметологічний кабінет. Перукарська зона розрахована на одночасне обслуговування до 2 осіб. Клієнтам доступні послуги жіночої, чоловічої та дитячої стрижки, фарбування, укладання та догляду.
«На сьогодні відкриття нового формату магазину EVA BEAUTY – це перший досвід продажу професійних засобів догляду за волоссям в преміум роздрібному магазині. Раніше бренди були доступні лише в салонах краси, профільних магазинах для перукарів та на авторизованих інтернет-майданчиках. Наявність в EVA BEAUTY салону, де професійні стилісти зможуть проконсультувати клієнтів щодо підбору та використання продукції, підсилює наші позиції, адже так споживач отримує максимальний ефект», – прокоментував комерційний директор підрозділу професійної косметики ТОВ «Лореаль Україна» Андрій Федоряка.
Перукарські послуги в Beauty Salon by EVA доступні за попереднім записом. Отримати базові косметологічні процедури можна в якості бонуса за виконання певних умов при здійсненні покупок. Також на базі салону для клієнтів магазину проводитимуть навчання експерти брендів, косметологи та дерматологи.
«EVA пройшла трансформацію від найкращої подруги до експерта у питаннях краси та догляду. Паралельно ми розвиваємо і наших клієнтів. Перехід з масмаркет-засобів на професійні та преміальні має бути осмисленим. Тому ми запроваджуємо зони тестування шкіри та волосся, даємо змогу спробувати зразки косметики, пензликів, відчути на собі, як працюють преміальні прилади для створення укладок», – розповіла директорка бізнес-напряму EVA BEAUTY Василина Петлицька.
Інвестиції у відкриття Beauty Salon by EVA складають близько 44 000 USD. Загальні інвестиції у відкриття торгової точки формату EVA BEAUTY – 15,5 млн грн.
Середній чек клієнта EVA BEAUTY на 173% більший, ніж у звичайному київському магазині EVA. Найпопулярніша категорія товарів – декоративна косметика – складає близько 25% від загальних продажів у штуках. Приблизно по 20% припадає на догляд за обличчям і тілом, догляд за волоссям та парфуми.
Решту (близько 15%) займають панчішні вироби, чоловічі товари та дитяча група. 76% продажів припадають на покупців, що є учасниками спеціальної дисконтної програми лояльності EVA BEAUTY. З моменту відкриття (23.12.2023) кількість унікальних клієнтів склала понад 40 000 осіб.
Конверсія (відсоток відвідувачів, які здійснили покупку) складає 35%. «При цьому, як ми бачимо на практиці, дуже часто магазин відвідують, наприклад, родини. Тобто приходять двоє-троє людей і хтось один здійснює покупки на всіх. Тож ми сміливо можемо говорити про реальну конверсію близько 60%, і це – просто WOW-результат», – зауважує Василина Петлицька.
Читайте також: Чотири ритейлера потрапили у ТОП найбільших інвесторів України
Ще один EVA BEAUTY з салоном в компанії планують відкрити у Львові протягом липня. Активність подальшого розвитку формату залежить від наявності відповідних локації у топових ТРЦ великих міст.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації