EVA тестує власну службу доставки у Києві
Український рітейлер косметики та побутової хімії EVA запускає власну кур’єрську службу у столиці.
Поки доставка працюватиме лише в Києві, але в планах - розширитись і на інші великі українські міста, розповіли УРТЦ у прес-службі компанії.
СЕО EVA Ольга Шевченко розповіла, що послуга передбачає доставку замовлень з інтернет-магазину EVA.UA. Наразі в штаті є декілька співробітників, які які працюють на правому та лівому берегах Києва.
Вони розвозять замовлення на звичайних машинах та електромобілях, - каже Ольга Шевченко.
Рітейлер і надалі планує збільшувати кількість власних пікапів для розвезення продукції. У EVA розповідають, що доставка продукції займає два-три дні від моменту замовлення.
Послуга безкоштовна, якщо сума замовлення становить 149 грн і вище, а в іншому випадку - коштує 29 грн.
Крім цього, клієнти в усіх регіонах України можуть забрати інтернет-замовлення в точках видачі, що розташовані майже у всіх магазинах EVA, та у відділеннях “Нової пошти”. За словами Шевченко, 66% замовлень забирають саме у точках видачі.
Плани EVA на 2023-й
Раніше СЕО компанії у інтерв’ю розповіла, що внаслідок повномасштабної війни мережа втратила товару і обладнання на 360 млн грн, і це без урахування недоотриманого прибутку.
Також Ольга Шевченко зазначила, що наразі EVA не має планів щодо виходу за кордон і хоче сконцентруватись на відновленні магазинів там, де це можливо.
Читайте також: Фокстрот відкриє новий магазин у Вінниці та відновить зруйнований у Харкові
Останнім часом рітейлер додає нову EVA у Херсоні майже кожні два тижні. Зараз у прифронтовому місті працює вже п’ять магазинів. Цього року мережа планує відкрити до 50 нових магазинів, переважно у центрі та на заході України.
Про те, скільки доводиться інвестувати у кожну нову точку і як війна змінила цінності компанії, читайте в нашому матеріалі.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації