EVA представила новий концепт магазину
На початку листопада у вінницькому ТРЦ Sky Park відкрився магазин EVA в оновленій концепції.
Площа торговельного залу складає понад 210 кв. м. Простір нового магазину чітко розділений на зону household (товари для догляду за домом), оформлену в спокійних бежевих тонах, та зону краси, виконану в стильному чорному кольорі.
Б’юті-зона оновленої EVA, в свою чергу, включає декілька тематичних барів:
- Colour BAR, де представлено фарби для волосся;
- Beauty BAR, де розміщено широкий асортимент декоративної косметики;
- Perfume BAR, де, відповідно, зібрано всі парфумерні пропозиції;
- Kolgotki BAR, де представлені панчішні вироби та шкарпетки.
Окремо в магазині виділено промо-зону, де анонсуватимуться цікаві новинки, а також спеціальні місця для товарів-бестселерів по категоріях.
«EVA дає своїм відвідувачам можливість бути в тренді, отже і сама оновлюється, щоб відповідати вимогам часу, як в плані дизайну, так і в плані пропонування актуальних трендових товарів та послуг», — пояснила заступник директора з маркетингу ТОВ «РУШ» (EVA та EVA.UA) Василина Петлицька.
В компанії вважають, що за 20 років роботи мережа EVA стала не просто доброю порадницею, а справжнім експертом з питань краси. Тому традиційний дескриптор «Турбота про красу та догляд» в оновленому магазині змінили на «Експерт з краси та догляду». У відповідності до такого позиціонування, крім зміненого дизайну, EVA пропонує клієнтам ряд інноваційних сервісів, які в оновленому концепті стануть стандартом:
- ModiFace — спеціальний екран, який за допомогою технології доповненої реальності дозволяє змоделювати віртуальний макіяж та «приміряти» перед покупкою тіні або помади різних відтінків;
- Сервіс тестування шкіри обличчя, завдяки якому спеціаліст EVA допоможе клієнтам визначити тип шкіри, рівень її жирності та зволоженості. Така процедура забезпечує персоналізований підхід у виборі оптимальних засобів для догляду. Пройти її можна за попереднім записом у мобільному застосунку або на сайті beauty.eva.ua. Ця опція є безкоштовною для користувачів програми лояльності «EVA МОЗАЇКА»;
- Послуга EVAріанти — спеціальний планшет, що розширює можливості вибору для покупців. З його допомогою клієнти, які не знайшли необхідний товар у магазині, можуть одразу замовити його на EVA.UA та вже за кілька днів отримати замовлення у точці видачі або в інший зручний спосіб на свій розсуд.
«Це великий крок на шляху до омніканальності. Адже сервіс поєднує можливості професійної консультації в офлайн-магазині з розширеним асортиментом та іншими перевагами онлайну. Наприклад, спеціальними акціями та пропозиціями, що діють на EVA.UA», — додала Петлицька.
Щоб відвідувачі, які завітали до магазину з малечею, могли зосередитись на виборі необхідних товарів та приділити час собі, в оновленій EVA передбачено дитячий куточок з розвагами для найменших.
«Створюючи новий концепт, ми надихалися образом жінки — її дуальністю. Кожна з нас це і чарівна красуня, яка дбає про себе, і водночас господиня, яка тримає все під контролем, впорядковує свій і, можливо, не тільки свій простір. Тому візуально ми розділили магазин на зони, які відповідають цим проявам і задовольняють відповідні потреби. Таке рішення, на нашу думку, спростить навігацію по торговому залу та допоможе краще зорієнтуватись у розмаїтті асортименту. Отже зробить візит комфортнішим», — розповіла Василина.
Надихаючись жінками, в компанії все ж не хочуть робити зайвих акцентів на тому, що EVA буцімто є суто жіночим простором. Аналіз аудиторії мережі показує, що меншу, проте значну її частину складають чоловіки. А для EVA важливий комфорт кожного клієнта. Тому в компанії прагнуть зробити магазин своєрідним «місцем сили», де отримують гарний настрій та натхнення. Куди приходять не лише за чимось необхідним, але і щоб побалувати себе, наприклад, якоюсь б’юті-дрібничкою, переключитись між домом та роботою, приділити час собі.
Концептуально нові EVA планується відкривати як у торговельних центрах, так і у форматі стріт-ритейлу. До кінця року мають з’явитися ще два подібних магазини. Паралельно з ними поки відкриватимуться і стандартні торгові точки мережі. Проте на оновлений концепт в компанії роблять велику ставку, і якщо таке рішення дійсно добре проявить себе та припаде до душі клієнтам, в ТОВ «РУШ» планують поступово перейти на розвиток в даному дизайні.
Читайте також: EVA оцінила втрати через війну в 360 млн гривень