EVA оцінила втрати через війну в 360 млн гривень

Український drogerie-ритейлер EVA оцінив матеріальні втрати внаслідок війни у ​​360 млн грн. Про це повідомила СЕО мережі Олена Шевченко в інтерв’ю “Інтерфакс-Україна”.

«Найболючіше — ми втратили трьох наших людей: двоє загинули на фронті, один співробітник унаслідок бомбардування торгового центру у Кременчуці. Звісно, ​​є й матеріальні втрати — 300 млн грн за товар, близько 60 млн по обладнанню», — повідомила Шевченко.

Вона також вказала на скорочення мережі: нині не працює 179 магазинів із 1100, які працювали до початку війни. «Більшість магазинів, що не працюють, знаходяться на окупованій території та в зоні бойових дій. На звільнених територіях ми намагаємося якнайшвидше відновлювати роботу. Зокрема, у столичній області та північних регіонах відновили майже всі наші магазини», – прокоментувала СЕО мережі.

olga shevchenko | 2
Ольга Шевченко

Крім того, вона наголосила, що компанія не відмовляється від планів розвитку.

«Ми не зможемо відкрити 90 магазинів, як торік. Але продовжуємо працювати, підписуємо нові договори. Поки що відкрито 11 нових, орієнтовно стільки ж магазинів відкриємо ще до кінця року. Зараз ми підходимо до вибору локації особливо ретельно, намагаємось обирати найкращі локації з погляду споживача і, звісно, ​​на першому місті стоять питання безпеки», — зазначила Шевченко.

Drogerie-рітейлер EVA сконцентрований на розвитку основного формату, середня площа магазинів 150-160 кв. м. Що стосується нового формату магазинів EVA beauty lab для торгових центрів, який почали розвивати у 2019 році, то він поки що поставлений на паузу.

eva beauty lab | 3

У нас їх було чотири, під час війни три закрилося. Вже відновили роботу EVA beauty lab у Чернігові та Києві (ТРЦ Retroville), — розповіла СЕО ритейлера. — Поки що не відновили у Харкові (ТРЦ Французький бульвар), але сподіваємося відкрити його знову до кінця року. Ми прагнемо розвивати формат EVA beauty lab, але цього року пропозицій немає».

Стосовно взаємин із орендодавцями, за словами Ольги Шевченко, знаходити компроміс дуже складно, але вдається. «Зазвичай це знижка до орендної плати чи припинення стягування орендної плати там, де магазини не працюють. Із торговельними центрами простіше. Скажімо, вони навчені локдаунами, тому майже автоматично не стягують плату, коли закриті. Щодо стріт-ритейлу складніше, але ми домовляємося. З такої причини, як неузгодженість із власником приміщення, ми ще не втратили жодного магазину цього року, хоча під час локдаунів таке траплялося», — повідомила вона.

Читайте також: Від серветок до квадрокоптерів: як EVA разом із клієнтами допомагає Україні