“Епіцентр” виходить у преміум сегмент із новим форматом меблевого магазину Grand

Мережа гіпермаркетів “Епіцентр” на початку грудня відкриє у Києві магазин нового формату - "Центр меблів Grand". Він з’явиться у складі київського "Епіцентру" на вул. Полярній, на відміну від звичайних ТЦ ритейлера, там буде представлена продукція середнього та преміум класу.

Площа нового магазину становитиме 15 тис. кв. м, що майже вчетверо більше, ніж у середньому займають меблеві центри у великих містах. Про це розповів директор напрямку "Меблі" компанії “Епіцентр К” Олександр Лук’янченко у коментарі Forbes.

Він пояснює, що стандартні меблеві точки мережі працюють у форматі масмаркету, а з Grand компанія планує вийти у новий для себе формат ринку - сегменти “середній”, “середній плюс” і “преміум”.

Так, у Grand на 200 кв. м. розмістяться меблі бренду Scandinave, обідні столи якого коштують кілька тисяч євро. У новому магазині компанія пропонуватиме створення меблів під замовлення і так звані інтер’єри під ключ.

“Епіцентр” обіцяє зробити акцент на сервісній складовій, залучивши більше фахового персоналу. Також для точки своїх торгових представників нададуть бренди-партнери.

Вихід на преміум-ринок

Співзасновник мережі "МебельОК" Святослав Амелін зазначає, що таким чином "Епіцентр" імовірно хоче конкурувати з преміальними меблевими центрами Києва.

Наразі найбільші гравці тут це меблеві центри "Аракс" і 4Room. Загальна площа двох ТЦ "Аракс" у Києві становить 45 тис. кв. м, ТЦ 4Room – 40 тис. кв. м.

Також Амелін виділив "Центральний будинок меблів" і "Діамант", потенційними конкурентами Grand можуть бути мережеві ритейлери RIM, Freedom House, Cavio, ITIS Gallery, Ashley Home, Natuzzi та інші.

За словами експерта консалтингової компанії з нерухомості Colliers Ukraine Ігоря Заболоцького, меблеві ТЦ працюють за іншою моделлю, ніж класичні ТРЦ, продаючи більше зі складу, ніж з вітрини.

Для класичного ТЦ нормальний показник 15 –20 тис. відвідувачів на день, а для меблевого – у 10 разів менше, – пояснює експерт.

Член правління Української Асоціації Меблевиків Оксана Донська зазначає, що через повномасштабну війну внутрішній меблевий ринок України впав на 20–35% і оцінюється приблизно у 800 млн доларів.

До початку вторгнення ринок преміальних меблів складав приблизно 15% від загального, додає Святослав Амелін.

На думку президента Української Асоціації Меблевиків Володимира Патиса, наразі в Україні недостатньо покупців для преміального ринку меблів, але “Епіцентру” має вистачити, адже ритейлер скоріше за все запропонує інший формат – гігантський шоурум.

"Епіцентр" наразі може зайняти преміум нішу тільки з огляду на перспективи відновлення ринку в майбутньому, – додає Амелін. 

Читайте також: Скільки людей повернеться додому? Дослідження

Потенційними покупцями преміум меблів у столиці можуть стати забезпечені громадяни, які проживали у інших регіонах, однак змушені були переїхати до більш безпечних.