Ефективність у п’ять разів вища: Фокстрот оновив програму лояльності ФоксFan
Протягом останнього року кількість учасників кешбек програми ФоксFan від Фокстрот зросла на один мільйон осіб, з 12,2 до 13,1 млн людей.
Майже кожен бізнес з початком повномасштабної війни зіткнувся зі стрімким зниженням платоспроможності та відтоком клієнтів. Саме тому мережа Фокстрот зробила акцент на утриманні наявного числа клієнтів та залученні нових за допомогою зміцнення персоналізованої комунікації.
У рітейлера зазначають, що суттєвий спад у реєстрації нових покупців, зі зрозумілих причин, спостерігався протягом березня-квітня 2022 року. Він досягав 50%, але вже у травні минулого року розпочався етап поступового відновлення і позитивної динаміки.
Наприкінці року кількість учасників програми лояльності зросла на 15%, порівняно з лютим. Зараз понад 97% покупок у Фокстрот відбуваються з бонусною картою ФоксFan. Крім цього, 72% покупців здійснюють повторні покупки у мережі, що дорівнює довоєнним показникам.
Розуміючи значні зміни в житті кожного українця, ми поставили собі за мету лишитися потрібними і корисними нашому споживачу. Але звісно – з урахуванням їхніх можливостей і першочергових потреб. Саме тому ми зберегли основні привілеї програми, такі як кешбек від покупки, вигідні персональні цінові й товарні пропозиції, – зазначив керівник служби управління взаємовідносинами з покупцями мережі Фокстрот Андрій Прокопів.
За його словами, ефективність такої комунікації в середньому у п’ять разів вище, ніж масова комунікація.
Тому у програмі лояльності мережі особливу увагу приділили розширенню індивідуальних рекомендацій та персональних пропозицій для кожного покупця.
Це дозволило утримати левову частину постійних клієнтів, забезпечити більш високу лояльність і залучити майже один мільйон нових прихільників. А також, на знак подяки і підтримки наших Героїв, ми запровадили спеціальні умови покупки для українських захисників та членів їхніх родин, – каже Андрій Прокопів.
Як це працює?
Суть цієї програми полягає у наданні військовослужбовцям та їх родинам додаткової знижки у розмірі 5% або 7% кешбеку від покупки на картку ФоксFan.
Ця пропозиція діє на постійній основі у всіх 112 магазинах Фокстрот. Для інших покупців, що не належать до зазначених категорій, діє програма з накопичення бонусів.
Стати учасником програми лояльності можна вже після першої покупки. Серед привілеїв ФоксFan – доступ до партнерських і закритих акцій, персональні пропозиції.
Читайте також: Eldorado та Sigma Software запустили оновлену систему клієнтської підтримки