«Дитя війни»: В Україні з’явився новий бренд дитячого одягу Krako
Нову компанію засновниці називають «дітем війни», бо вона з'явилася під час війни та пропонує одяг для новонароджених.
Хоча ідею створити власний бренд дитячого одягу KRAKO подруги Ірина Краснокутська та Марина Колесникова виношували та готували задовго до цих подій – останні дев’ять місяців.
Офіційний старт бренду було намічено на 10 березня. Війна сповільнила, але не зламала ці плани.
За останні 78 днів в Україні народилося майже 43 тис. дітей. Незважаючи на звуки сирен кілька разів на день, незважаючи на занепокоєння та тривожність мами, цим дітям має бути комфортно. І ми можемо допомогти у цьому. Адже KRAKO – це бренд, у якому дитині зручно. Ми виготовляємо базовий одяг із натуральних тканин і продумуємо кожну деталь у кожній моделі», — каже Марина Колесникова.
Сьогодні в колекції KRAKO — чотири капсули для немовлят віком від 0 до 24 місяців, але незабаром в асортименті з’явиться одяг для дітей 2-7 років.
Більшість виробів було відшито ще до початку березня, частину відшивають на фабриці у центральній Україні. Тому вихід на ринок бренду саме зараз є також значним внеском у боротьбу на економічному фронті, бо дозволяє забезпечити роботою людей та зберегти команду.
«Ми чули безліч історій, як українські жінки народжували під час вибухів у Києві чи Харкові, як ставали матерями у бомбосховищах та підвалах, як проживали перші тижні після пологів в окупації. Такі розповіді розбивають серце, проте кожна мама, яка переживає війну разом із новонародженим малюком, здійснює безцінний подвиг. Тому ми вирішили подарувати 100 бодіків дітям, які народилися під час війни», — розповідає Ірина Краснокутська.
Щоб зробити одяг максимально доступним, новий бренд відмовився від інвестицій у рекламу та маркетинг та відклав роботу над новим сайтом. Проте, товари вже можна придбати в одному з найбільших інтернет-магазинів дитячого одягу Garnamama. До того ж, скоро придбати продукцію KRAKO можна буде в Rozetka, Епіцентрі, LeBoutique та інших мережевих магазинах.