Допоможе обігнати Amazon. Українсько-польска Modern Expo поставила поштомати для Royal Mail

Польсько-українська компанія-виробник торговельного обладнання Modern Expo поставила перші поштомати у межах партнерства з британською поштовою службою Royal Mail.

Royal Mail планує конкурувати з Amazon, тож встановлення власних поштоматів є частиною стратегії з модернізації та розширення мережі.

Вже на початку 2025 року Royal Mail планує відкрити 250 поштоматів, а Modern Expo реалізувала перший великий етап співпраці з компанією менш ніж за три місяці.

За цей час було проведено десятки індивідуальних зустрічей та воркшопів, на яких обговорювалися дизайн продукту, локації, турбота про клієнтів, UX/UI тощо. Перші поштомати від Modern Expo вже встановлені біля історичного поштового центру Маунт-Плезант у Лондоні.

Початок неймовірної співпраці між Royal Mail та Modern Expo – новий етап нашого спільного шляху до створення майбутнього! Дякую всім командам за плідну роботу та відданість спільній меті, – прокоментував подію співвласник та генеральний директор Modern-Expo Петро Пилипюк.

bfe4ac51b91b8891b7f2edbcd74537c6 | 1

*Довідка

Наразі близько 70% доходів Royal Mail отримує саме від доставки посилок. Однак компанія стикається з конкуренцією від Amazon, DPD, Evri та InPost. 

Для зміцнення позицій Royal Mail чеський мільярдер Даніель Кршетінський інвестує 800 млн фунтів у встановлення 20 тисяч поштоматів.

Читайте також: Український бренд Guzema відкрив ювелірний поп-ап у Нью-Йорку (фото)

Міжнародний холдинг Modern Expo – провідний виробник торговельного обладнання в Центральній і Східній Європі з головним офісом у Луцьку. 

The Telegraph