Domino’s Pizza планує продати свій бізнес у росії
DP Eurasia, що управляє брендом Domino’s Pizza в Туреччині та росії, розглядає можливість продажу бізнесу.
Наразі фахівці DP Eurasia оцінюють присутність компанії в рф, вплив санкцій на бізнес та здатність продовжувати обслуговувати клієнтів у країні.
Компанія розглядає різні варіанти, зокрема можливість продажу своїх російських активів. У той же час роботи над потенційною угодою продовжуються, і впевненості в її результатах на сьогоднішній день немає, заявили в компанії.
Багато іноземних компаній вже давно пішли з російського ринку громадського харчування. Серед них — McDonald’s, KFC і Starbucks, які продали свої активи росіянам.
У DP Eurasia раніше заявляли, що обмежують інвестиційну активність на російському ринку, але планують залишитись у країні. Компанія також планувала оптимізувати кількість ресторанів через нестабільну ситуацію на ринку. За даними на кінець жовтня, під управлінням DP Eurasia в росії знаходився 171 ресторан проти 192 на початок 2022 року.
Читайте також: KFC може втратити 20% клієнтів у росії через перейменування в Rostic’s