Дохід супермаркетів в онлайні у 2023 році сягнув 345 млн доларів – дослідження

Дохід супермаркетів в онлайні у 2023 році досяг 345 млн доларів, що у 2,1 рази менше від рівня довоєнного 2021 року (753,9 млн доларів). Повне відновлення дохідності галузі FMCG-ритейлу в електронній комерції аналітики прогнозують на 2025 рік.

Лідерами галузі у категорії food в Україні стали: "Сільпо", "Auchan Україна", Fozzy Cash & Carry та "Metro Україна". Лише цим чотирьом мережам вдалося залучити 37 млн відвідувань у 2023 році, свідчать дані Webpromo.

Кількість запитів в категорії продовольчого ритейлу збільшилась на 21% порівняно з 2022 роком, при цьому із показником у 54% переважають запити українською мовою.

Основними каналами залучення трафіку мереж є органіка та контекстно-медійна мережа, а найвищий попит на продовольчі товари зафіксовано у регіонах з найбільшою щільністю населення:

  • Києві;
  • Дніпрі;
  • Одесі;
  • Харкові;
  • Запоріжжі;
  • Львові.

Основний сегмент аудиторії в онлайні це люди віком від 25 до 54 років (44%), найменший - аудиторія 15-24 роки (9,4%). На аудиторію 56+ припадає 20% попиту.

Користувачі віком 25-34 років найчастіше відвідують сайт "Сільпо", віком 35-44 років – "Auchan Україна". Аудиторія 45-54 років надає перевагу Fozzy Cash & Carry та "Metro Україна".

У агенції зазначили, що при купівлі того чи іншого товару споживачі звертають увагу на бренд та частіше віддають перевагу українським виробникам. Найменше економлять на категоріях “їжа” та “ліки”.

Читайте також: RAU EXPO 2024: головне з найбільшої зустрічі ритейлу країни

Замовлення через мобільну версію сайту – пріоритетний майданчик для всіх гравців.