Дохід найбільших українських ритейлерів зріс на 17%: ТОП-10 мереж
Сумарний дохід компаній-лідерів індексу Опендатабота 2025 в сфері роздрібної торгівлі зріс на 17% і склав 529,24 млрд грн. Очолює перелік вже кілька років поспіль АТБ-маркет.
Вперше від початку повномасштабної війни жодна компанія з топ-10 не зазнала збитків. Сукупний прибуток лідерів українського ритейлу склав 9,82 млрд грн, повідомляє Опендатабот.
Незмінним лідером за доходом вже 3 рік поспіль залишається “АТБ-маркет”. Торік його показники зросли на 15% до 208,9 млрд грн. Це 39,5% від загального доходу усіх лідерів. Водночас за прибутком мережа посіла 2 місце: 3,1 млрд грн або 32% від сукупної суми.
В мережі “АТБ” зазначають, що протягом минулого року підприємствами корпорації також було сплачено податків та зборів на загальну суму 28,61 млрд. грн. Цей показник більше ніж на 4 млрд грн перевищив фінансові результати попереднього року. Компанія й надалі планує збільшувати власний податковий внесок у вітчизняну економіку та підтримувати захисників на фронті та українців в тилу.
А лідером за прибутком стала “Вигідна покупка” (“Аврора”) — 4,08 млрд грн. За доходом компанія посіла 3 місце, збільшивши свій показник у 1,4 раза за рік: 37,9 млрд грн. Торік вона змінила свій вид діяльності з оптової на роздрібну торгівлю.
Друге місце за доходом зайняла “Сільпо-фуд” (“Сільпо”). Дохід мережі зріс на 10% до 93 млрд грн, а прибуток вперше за 3 роки збитків склав 205 млн грн.
Дохід мережі “Фора” зріс на 19% та склав 34,9 млрд грн, а прибуток збільшився більш ніж у 5 разів — до 123,5 млн грн. Втім цьогоріч компанія все ж поступилася "Аврорі" та опинилась на 4 сходинці.
Майже так само (на 17%) зріс дохід у “Розетка.УА” (Rozetka). Це дозволило компанії піднятися з 7 на 5 місце. Дохід склав 29,7 млрд грн.
“Новус Україна” (NOVUS) збільшив свій дохід на 23% до 29 млрд грн. Прибуток склав 561 млн грн. Зазначається, що понад 98% Private Label мережі виробляється в Україні, а українські товари складають понад 70% асортименту.
“Метро кеш енд кері Україна” (Metro) збільшив свій дохід до 28,7 млрд грн (+12,5%). Вперше від початку повномасштабної війни мережа отримала прибуток — 178 млн грн. Раніше компанія два роки поспіль мала збитки у понад 400 млн грн.
Також до топ-10 компаній-ритейлерів Індексу 2025 увійшли:
- “РУШ” (EVA) — дохід 26,9 млрд грн (+28%), прибуток 1,4 млрд грн (зменшився у понад 1,6 раза);
- “Омега” (Varus) — дохід 20 млрд грн (+14%), прибуток 38,2 млн грн (зменшився у понад 5 раз);
- “Фудком” (“Велика Кишеня”) — дохід 19,9 млрд грн (+16%), прибуток 116,6 млн грн (зменшився у 2,6 раза).
Читайте також: Ріст “Файно Маркету” і падіння “Ашану”: як змінилися доходи продуктових ритейлерів у 2024 році
Деякі компанії, як-от “Епіцентр К” (“Епіцентр”) другий рік поспіль та “Комфі трейд” (Comfy) вперше не увійшли до Індексу Опендатабота через неподані своєчасно річні звіти.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації