Директором з маркетингу компанії Arricano призначено Інну Морозову
У Arricano нове призначення. З 20 червня позицію директора з маркетингу посідає Інна Морозова.
У професійному портфоліо Інни Морозової — ребрендинг ТРЦ Cosmopolite multimall, посилення ринкової позиції бренду «Будинок іграшок» та значна кількість оригінальних маркетингових проектів, спрямованих на розвиток бізнесу.
Сфера експертизи нового директора департаменту маркетингу включає стратегічний, операційний та інтегрований маркетинг, розвиток програм лояльності, діджитал-маркетинг та аналітику.
Інна Морозова закінчила філологічний факультет Київського національного університету ім. Тараса Шевченка і здобула ступінь магістра з маркетингу у Київському національному торговельно-економічному університеті.
«Розумію, що нинішня ситуація потребує особливої стресостійкості та гнучкості, відповідальності та сильних взаємовигідних партнерських рішень. Синергія «орендар-орендодавець», орієнтація на покупця та ефективну взаємодію з партнерами були і залишаються запорукою успіху навіть за ускладнених умов ведення бізнесу. Торгово-розважальні центри Arricano зарекомендували себе впливовими соціальними об’єктами. Моя мета – і вдосконалити це сприйняття за допомогою актуальних маркетингових програм та інноваційних рішень», – прокоментувала своє призначення Інна Морозова.
“Перед Інною поставлені складні завдання – синхронізувати орендну, маркетингову та комунікаційну політику компанії, з новою силою розвивати партнерство з орендарями та взаємодіяти з спільнотами ТРЦ для забезпечення зростання бізнесу наших орендарів та нашої компанії”, – резюмувала Анна Чуботіна, СЕО Arricano.
Читайте також: ECSP відновлює два великі нагородження цього року