Девід Бекхем став глобальним амбасадором китайського AliExpress

Китайський гігант електронної комерції AliExpress підписав контракт із відомим футболістом і колишнім капітаном збірної Англії Девідом Бекхемом як амбасадором бренду.

Як зазначає Reuters, таким чином власник маркетплейсу компанія Alibaba Group сподівається збільшити глобальні продажі, оскільки темпи зростання внутрішньої електронної комерції в Китаї падають.

AliExpress є найшвидше зростаючим підрозділом у структурі групи, його доходи у першому кварталі 2024-го зросли на 45% у порівнянні з тим же періодом минулого року.

Рекламна кампанія з Бекхемом проводитиметься паралельно з футбольним турніром УЄФА Євро-2024, спонсором якого китайський інтернет-магазин також виступає, та заохочуватиме споживачів отримувати більше з маркетплейсу.

Раніше конкурент Alibaba Group у міжнародній електронній торгівлі компанія Temu PDD Holdings успішно провела подібну кампанію у США під час цьогорічного Суперкубка з американського футболу, пропонуючи споживачам "робити покупки як мільярдер". Це і підштовхнуло AliExpress до колаборації з Бекхемом.

Читайте також: Китайський маркетплейс Taobao планує доставляти товари на багаторазових ракетах

За даними компанії мобільного аналізу Apptopia, кількість завантажень застосунку Temu після показу її реклами в день фінальної гри підскочила одразу на 34%, тому у AliExpress вирішили зосередитися саме на футбольних фанатах.