Desigual створив колекцію із використанням штучного інтелекту

Іспанський фешн-бренд Desigual представив свою першу колекцію створену із використанням штучного інтелекту.

У компанії розповіли, що таким чином вивчають нові методи взаємодії із клієнтами. Також бренд реагує на зміни ринку, щоб якомога більше відповідати переконанням покупців.

Нова колекція одягу та аксесуарів капсульна, тож поки реалізовуватиметься на замовлення. Така модель рідко використовується великими світовими брендами.

Замовити річ з колекції можна на сайті Desigual, виробництво займає близько трьох місяців.

До моменту відправки товару замовник зможе відстежувати інформацію про етапи виробничого процесу. Наразі функція доступна тільки в Іспанії, Німеччині, Франції та Італії, у фізичних магазинах вона не буде представлена взагалі. Однак онлайн може згодом розширитись і на інші країни.

Колекції створені нейромережею

Українські бренди не лише не відстають від світових тенденцій, а й першими їх освоюють.

Так, у травні український бренд шовкових хустинок Aranka випустив серію виробів, створених з допомогою штучного інтелекту.

Читайте також: “Феномен кроссівок”: ринок спортивного одягу зросте на 170 млрд доларів до 2032 року

Колекція хусток називається "Вічність часу" і присвячена соціальним питанням материнства та вагітності під час війни. Авторами дизайнів стали Таїса Дубенська, Вікторія Григоровська та штучний інтелект.

Бренд додатково пропрацював та презентував 11 актуальних тезисів про важливість материнства і вагітності. Детальніше про проєкт Aranka читайте в матеріалі.

Trade Master