Дешеві заклади харчування в Україні стануть прибутковішими за преміум-ресторани: думка

У 2025 році для українських рестораторів більш успішною буде орієнтація саме на економсегменті відвідувачів, а не на дорогі ресторани.

Про це каже директорка Аналітичного центру "Ресторани України" Ольга Насонова у своїй колонці для LIGA.net.

Заклади для людей, що економно витрачають кошти, можуть заробити більше, особливо коли це мережа. І за ними в Україні майбутнє, принаймні цього року.

Тому що основний тренд в Україні – стрімке зменшення платоспроможності більшості населення. Вона, ця платоспроможність, ще є, але якась вже не така. "Куца" платоспроможність, – пише Ольга Насонова.

За її словами, популярність таких мереж як “АТБ” та “Аврора” теж говорить про актуальність демократичних форматів.

Насонова зазначає, що працювати в преміальному сегменті в Україні теж доволі привабливо, але в ньому вже серйозна конкуренція, і інвестиції в такий заклад великі, а публіка дуже вимоглива.

Що відбувається на ресторанному ринку Києва?

Раніше Насонова розповіла, що у Києві протягом 2024 року закрилося 120 ресторанів та кафе через війну та відсутність клієнтів.

За словами Насонової, передусім масово закриваються нові заклади, які не встигли розкрутитися через брак грошей та часу.

Також банкрутують заклади з неправильною концепцією та ціновою політикою та "старі заклади", що не знайшли коштів на ребрендинг. Деяки місця можуть ставати проблемними для ресторанного бізнесу.

Читайте також: Перший у Ковелі. McDonald’s відкрив новий заклад на трасі Київ-Варшава

Навіть зовні успішні заклади, які мають багато відвідувачів та широку аудиторію у соцмережах, насправді ледь виживають, через те, що оренду та податки підвищують, комунальні платежі та продукти дорожчають кожного тижня.