Decathlon змінить дизайн усіх своїх роздрібних магазинів

Компанія Decathlon планує змінити дизайн усіх своїх магазинів у найближчі кілька років. Наразі спортритейлер налічує понад 1700 роздрібних точок.

Першим магазином з новою концепцією стала філія Decathlon Rive Gauche площею 3 500 кв. м.

До кінця 2025 року перетворення тут мають бути повністю завершені, ця точка є типовим для мережі "великим магазином". Проте Decathlon тестує й компактніші концепції.

Нам необхідно адаптувати нашу роздрібну стратегію до споживача. Ми не дотягуємо до деяких покупців, які очікують більшої зручності чи цифрового досвіду. Саме тому ми тестуємо концепції невеликих міст та "підключених магазинів", наприклад, бо шлях покупця часто починається вдома, - пояснив директор з роздрібної торгівлі бренду Стів Дайкс.

У азійському регіоні Decathlon успішно співпрацює з невеликими франчайзинговими магазинами та розглядає можливість створення флагманських магазинів для великих виробників, наприклад велосипедного бренду Van Rysel.

Читайте також: Попри економічну напруженість. Mango планує масштабну міжнародну експансію у 2024-му

Також серйозних змін зазнає онлайн-магазин Decathlon, оновлена платформа вже працює у Великій Британії і поступово впроваджуватиметься в інших країнах.

Trade Master