Decathlon відкрив перший магазин “у стилі IKEA”

Найбільший бельгійський магазин мережі Decathlon в Евері став першим у країні, де використано новітню концепцію, раніше представлену в Парижі та Лондоні.

Відкриття є частиною масштабного ребрендингу спортивного ритейлера.

Магазин площею 9,3 тис. кв. м тепер має нове планування та стиль, аби "краще орієнтувати покупців" серед 45 тис. товарів, представлених на вітринах.

Протягом наступних двох років усі 33 бельгійські магазини отримають таке саме перепланування, а зрештою і всі 1,7 тис. магазинів Decathlon по всьому світу.

Нове планування у компанії називають “у стилі IKEA”, воно передбачає «круговий маршрут покупок, де відвідувачі побачать товари з одного виду спорту ліворуч і праворуч у кожному проході в кожному відділі». Замість застарілої "великої коробки" бренд хоче створити "магазин відкриттів".

Вітрини демонструють, як можна використовувати та поєднувати продукти, а покупці можуть порівняти їх на великих дисплеях. Вони можуть розмістити товари на колонах, після чого на екрані можна побачити всі характеристики.

Читайте також: Adidas потрапив у корупційний скандал в Китаї – менеджерів звинувачують у хабарництві

Онлайн та офлайн також повинні краще доповнювати один одного: крім фізичних магазинів, з наступного тижня новий вигляд набуде веб-сайту. Цифрові екрани перенесуть онлайн-асортимент у магазини, а асортимент у магазинах буде оптимізовано.

Trade Master