Danone змінила назву флагманського бренду в рф для відновлення інвестицій в країні-агресорці

Французька група Danone змінює назву одного з флагманських брендів в росії, щоб відновити інвестиції у виробництво молочних продуктів в країні.

Йдеться про міжнародний бренд продуктів харчування “Активіа”, який у рф продаватиметься під назвою "АктіБіо". Дизайн пакування дуже схожий на “оригінал”, а стандарти виробництва компанія обіцяє не змінювати.

Локалізація міжнародного бренду дозволить компанії відновити інвестування у розвиток та підтримку сучасної молочної категорії, – йдеться у заяві Danone.

20230710180527 8484 | 1

Робота Danone в рф

Французький виробник працює в росії вже 30 років і представляє там бренди: "Простоквашино", "Активіа", Actimel, "Ростишка", "Даніссімо", Danone, "Bio Баланс", "Актуаль", "Смішарики", Alpro, Bebelac, "Тема", Nutrilon, "Малютка" та Evian.

Одразу після початку повномасштабної війни компанія висловила солідарність з Україною і оголосила про рішення пожертвувати півмільйони євро Червоному Хресту. Однак відмовитись від бізнесу в країні-агресорці Danone була не готова.

Восени 2022-го компанія оголосила про намір піти з російського ринку, передати контроль над місцевим бізнесом і списати 1 млрд євро.

Читайте також: PepsiCo, Mars і Mondelez наростили прибутки в рф попри обіцянки мінімізувати діяльність

Але жодна з обіцянок не була виконана, до того ж, у лютому 2023-го французька група запропонувала потенційним інвесторам контроль над частиною активів у рф з умовою зворотного викупу. Також, у разі укладення угоди Danone хотіла зберегти частку і місце в раді директорів російської компанії.

Влітку 2023-го російські спеціалізовані видання писали про те, що угода відкладається на 2024 рік і французький гігант взагалі не хоче виходити з країни, тому посилює умови.

Danone