Danone відмовляється від використання міжнародних брендів в рф

Французька компанія Danone відмовляється від використання міжнародних брендів на ринку рф.

За словами обізнаних джерел, йдеться передусім про бренди Actimel, Activia, Alpro та Danone. У російському підрозділі компанії заявили, що займаються вивченням різних варіантів, “як зробити міжнародні бренди більш релевантними для локального ринку”.

Наразі точної інформації про деталі передачі частині бізнесу Danone новому власнику немає. Але експерти розповідають, що французька компанія тестує розширення лінійки під брендом “Простоквашино”.

Крім цього, Danone може дозволити використання співзвучних глобальним брендам назв, наприклад "Активія" замість "Активіа".

Inditex в рф

Раніше ми розповідали, що іспанська група Inditex SA отримала дозвіл на продаж свого російського бізнесу компанії Daher з ОАЕ.

Але у угоди є чимало особливостей. По-перше, її сума не розголошується, по-друге, вона не передбачає можливість повернення Inditex на російський ринок.

Повернення у рф можливе, якщо корпорація змінить своє рішення, тоді це буде зроблено через франшизу.

Читайте також: Перші Zara, Bershka і Stradivarius під новими назвами відкриються в рф у квітні

Все планувалося не один місяць, згідно з умовами, Daher працюватиме в росії під власними брендами. Zara змінить назву на Maag, Pull & Bear працюватиме під вивіскою DUB, Stradivarius називатиметься Vilet, а Bershka змінить назву на Ecru.

Daher має зв’язки з ліванською компанією Azadea яка керує франшизами Inditex на Близькому Сході. Про угоду зі східним гігантом Inditex повідомили ще у жовтні минулого року.

НВ