Цифровізація і трансформація: якими будуть ТРЦ майбутнього

Генеральний директор консалтингової компанії Mallcomm Девід Фуллер-Ваттс у колонці для Across Magazine розповів, якими будуть ТРЦ майбутнього.

Так, експерт зазначив, що ТРЦ майбутнього формуватимуться під впливом технологій, які робитимуть їх більш ефективними, орієнтованими на клієнта та стійкими. Головне з прогнозу Фуллер-Ваттса, Українська Рада Торгових Центрів зібрала в своєму матеріалі.

Час і економічність

Основою успіху ТРЦ буде ефективне управління, у якому важливу роль відіграватиме цифрова трансформація, оскільки саме вона може значно підвищити ефективність окремих торговельних центрів.

Наприклад, Mallcomm оптимізує операційні процеси зокрема за допомогою цифровізації паперових документів, які часто використовуються для керування запитами на обслуговування або доступ.

Крім скорочення часу та витрат, це дає менеджерам і власникам більше контролю та видимості повсякденних завдань.

Орієнтація на залучення орендарів

Сильні позиції матимуть торговельні центри, які віддають перевагу залученню орендарів.

За словами експерта, покращуючи комунікацію та обмін інформацією, орендарі відчувають себе більш важливими, зміцнюючи стратегії утримання та продажі.

Впровадження цифрової платформи посилить стратегії залучення, забезпечивши центральне джерело комунікації. Завдяки цьому орендарі відчувають себе більш важливими та підвищують ефективність для зміцнення відносин. Обмін повідомленнями в режимі реального часу означає, що з окремими орендарями або цілою спільнотою можна зв’язуватися все ефективніше та ефективніше, звільняючи час для менеджерів і операторів, - зазначив Девід Фуллер-Ваттс.

Також цифрова платформа може збирати відгуки орендарів про процеси управління, події та рекламні кампанії для забезпечення постійного вдосконалення.

Орієнтація на клієнта

Щоб виділитися на цьому складному та конкурентному ринку, торговельні центри мають постійно вдосконалювати клієнтський досвід відповідно до потреб споживачів.

Швидко зростає популярність штучного інтелекту, який дає можливості для надання ширшого спектру віртуального досвіду.

Клієнти ж очікують, що їхній шлях до покупки буде швидким, простим і узгодженим на всіх платформах. Це включає можливість миттєвого доступу до актуальної та точної інформації.

Впровадження цифрових технологій дозволяє ТРЦ збирати усю важливу інформацію в одному місці. Це означає, що останні новини ритейлерів, зокрема деталі спеціальних пропозицій і подій у магазинах, можна повідомляти покупцям через єдине джерело та адаптувати їх до демографічних показників клієнтів.

Централізація інформації за допомогою цифрових технологій може покращити досвід і іншими способами. Це дозволяє клієнтам напряму спілкуватися з роздрібними продавцями, допомагаючи їм швидше отримувати відповідь на будь-які запити. У торгових центрах кілька додатків можна об’єднати на одну платформу, надаючи покупцям інформацію, яка допоможе їм ефективніше спланувати свій візит, зокрема про кількість паркувальних місць, - пояснює генеральний директор Mallcomm.

Важливість ESG

*Довідка. ESG (environmental, social, governance - укр. навколишнє середовище, суспільство, управління) - підхід який передбачає, що під час ухвалення рішень до уваги береться структура корпоративного управління компаній з оцінкою впливу її діяльності на екологію та суспільство.

Оскільки світ стає все більш цілеспрямованим, включення факторів ESG у бізнес-стратегії є важливим для залучення нових інвесторів і покращення відносин з орендарями.

Розвитку стратегій ESG також можуть сприяти технології, які дають нові інструменти аналізу даних, тощо.

Цифрові платформи дозволяють менеджерам зрозуміти, як використовується будівля та яким є її вплив на навколишнє середовище. Вони також можуть відстежувати екологічні показники в реальному часі та збирати дані від орендарів, щоб визначити можливі способи скорочення викидів вуглецю.

Все частіше proptech використовується для підтримки ініціатив соціального впливу, допомагаючи покращити зв’язки та взаємодію з орендарями та широким співтовариством. Обмін повідомленнями в режимі реального часу через єдине джерело дозволяє менеджерам нерухомості просувати широкий спектр ініціатив, таких як заходи щодо здоров’я та благополуччя, громадські заходи та благодійні кампанії, - каже експерт.